Ingen nåd visas i Gladiator Begins

Robot
Ingen nåd visas i Gladiator Begins

Japanskt actionrollspel till PSP som bjuder på våld, våld och... våld?

#gladiator-begins, #acquire


Medlem
Ingen nåd visas i Gladiator Begins

Såg otroligt lamt ut!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Perfekt spel till alla våldskåta tonåringar som älskar fatalitys.. Ser inte ut att vara något vidare för oss äldre som inte köper vilken skit som helst.

Medlem

Haha! Riktigt kass trailer iaf.

Medlem

hahahahaha


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem
Medlem

Är det här ett mod till Half-life?

Medlem
Skrivet av red_laces:

Perfekt spel till alla våldskåta tonåringar som älskar fatalitys.. Ser inte ut att vara något vidare för oss äldre som inte köper vilken skit som helst.

Nu såg detta sunkigt ut men... jag är inte så ung längre men gillar fortfarande våld, både på film och i datorspel. Hade jag levt på romartiden hade jag säkert varit på gladiatorspelen. Det jag vill säga är att man behöver inte vara tonåring för att uppskatta nöjesvåld. Återigen, detta spel såg ut som skräp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av red_laces:

Perfekt spel till alla våldskåta tonåringar som älskar fatalitys.. Ser inte ut att vara något vidare för oss äldre som inte köper vilken skit som helst.

Nu såg detta sunkigt ut men... jag är inte så ung längre men gillar fortfarande våld, både på film och i datorspel. Hade jag levt på romartiden hade jag säkert varit på gladiatorspelen. Det jag vill säga är att man behöver inte vara tonåring för att uppskatta nöjesvåld. Återigen, detta spel såg ut som skräp.

Klart som korvspad att det är kul med våldsamma spel! Men att i en trailer endast framföra hur brutalt man kan döda folk får inte spelet att verka kul enligt mig, trailern i fråga riktar sig till testosteronfyllda tonåringar som älskar spel med våld och blod oavsett hur sunkig handlingen är och hur usla kontroller det är osv.. Ett spel behöver ha något mer än saftigt våld för att vara kul att spela enligt mig.

1
Skriv svar