London 2012 - The Official Video Game of the Olympic Games

Robot
London 2012 - The Official Video Game of the Olympic Games

Tjuvstarter brukar sällan vara något bra, men nu kan du vara med i olympiska spelen långt före de medverkande idrottsmännen, tack vare det officiella OS-spelet London 2012.

#sega, #summer-stars-2012


Medlem
London 2012 - The Official Video Game of the Olympic Games

Bra recension Ove! Trodde först att det var en recension av staden.

Medlem

Vid 0:47 jag gillar hur snubben är så stark att han inte ens behöver sträcka på armarna. Han kunde lätt lagt på 100kg till.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Allt är så lätt nuförtiden... kommer ni ihåg Track and Field till NES? Då gällde det bannemej att trycka snabbt!

Medlem
Skrivet av Tootzi:

Allt är så lätt nuförtiden... kommer ni ihåg Track and Field till NES? Då gällde det bannemej att trycka snabbt!

Jag hade en sådan här när jag spelade Track & field, auto-knappen gjorde att man kastade 170m i spjut!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jösses.. tider det Känner igen den där

Medlem

Oj. Sånna här spel brukar ju suga, oftast något stort och svettigt djurs pung. Kul att det tydligen går att göra ett bra spel på detta med.

Medlem

Otroligt, ett OS-spel som inte suger! O.o
Skandal!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Dagens chock, förväntade mig att det skulle vara totalsågning som vanligt

Medlem

lol, trodde först det var PC-versionen ni recenserade, för den har den mest usla portingen jag någonsin sett, X-box controls all over the place.

Medlem

Undvik pc-versionen kamrater

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ove är en av mina gamla favoritrecensenter.

DMZ, var du på SHN också? Minns inte.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av fisk:

Ove är en av mina gamla favoritrecensenter.

DMZ, var du på SHN också? Minns inte.

Du har en konstig smak.

DMZ stämmer, däremot var jag aldrig på SHN (som gick under den lite elakare förkortningen HSN hos oss). Och nej, jag tänker inte säga vad det är förkortning för.


signatur

Victims; aren't we all?

FM-guru
F.d. Sisyr

Prövade till Windows, och till PC-plattformen är det då rakt ingen fyra. För det första kände spelet inte igen min gamepad, så jag kunde inte använda den, och för det andra är det optimerat dåligt å inåt helvete. Tangenbordskontrollerna är både usla och låsta (det går alltså inte att ändra dem ö.h.t, vilket spelet stolt meddelar ska vara för att det ska "passa så bra till xbox-kontrollen som möjligt"). Faktum är att de är så usla att vissa grenar är direkt ospelbara.

En stabil etta från min sida.

1
Skriv svar