Läckta filmer från Titanfall

Robot
Medlem
Läckta filmer från Titanfall

Fjong

Medlem

Oh, första filmerna jag ser ifrån det här spelet, känns som det spelet brink borde vart + robotar. Kan nog bli kul (men hoppas på att dom börjar tillåta moddning, innan det inget köp. Jag vill ha större kartor med fler spelare, inget modstöd, så blir det bara kanske ett köp)

Medlem

Ser rätt kul ut! Verkar vara lite som en blandning av UT3 och någon av de senaste versionerna av Battlefield.

Medlem

Detta ska nog bli roligt.
Ser dock ut som att det hade lika gärna kunnat vara utvecklat för tre/fyra år sen grafikmässigt, men det spelar ju mindre roll om det är ett bra spel.

Medlem

Jag är riktigt tänd på det här med undantag av handkontrollmovsen i klippen.

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Oh, första filmerna jag ser ifrån det här spelet, känns som det spelet brink borde vart + robotar. Kan nog bli kul (men hoppas på att dom börjar tillåta moddning, innan det inget köp. Jag vill ha större kartor med fler spelare, inget modstöd, så blir det bara kanske ett köp)

Tror tyvärr inte att det blir något modstöd

Medlem

Ser läckert ut. Det sjukaste är att det bygger på Source motorn.

Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av Smoo87:

Oh, första filmerna jag ser ifrån det här spelet, känns som det spelet brink borde vart + robotar. Kan nog bli kul (men hoppas på att dom börjar tillåta moddning, innan det inget köp. Jag vill ha större kartor med fler spelare, inget modstöd, så blir det bara kanske ett köp)

Tror tyvärr inte att det blir något modstöd

Tror tyvärr inte jag heller. Men om det kommer så är det 100% chans, annars kanske bara 80% chans. Time will tell

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Detta ska nog bli roligt.
Ser dock ut som att det hade lika gärna kunnat vara utvecklat för tre/fyra år sen grafikmässigt, men det spelar ju mindre roll om det är ett bra spel.

Att grafiken ser ut som den gör, beror på att dom använder den gamla Sourcemotorn =(


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

6vs6 krig? sjukt tråkigt IMO

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av svidishkaboj:

Detta ska nog bli roligt.
Ser dock ut som att det hade lika gärna kunnat vara utvecklat för tre/fyra år sen grafikmässigt, men det spelar ju mindre roll om det är ett bra spel.

Att grafiken ser ut som den gör, beror på att dom använder den gamla Sourcemotorn =(

Nja. De har, tillälligt, dragit ner kvalitén på texturerna så att det ska vara enklare för alfatestarna att ladda ner.

Geeks Gaming

Tycker det ser lite tråkigt ut med bara 6v6...
Bort med AI och kör vanliga spelare men set en max titans till 6 för varje lag så hade de nog varit lite bättre.. men vem vet kanske är kul ändå

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Ser läckert ut. Det sjukaste är att det bygger på Source motorn.

En snabb, skalbar och stabil motor som Source är ett bra val tycker jag, skalbarheten försäkrar även att det kommer att funka bra på de flesta system.
'Source' kan ju även ev. besvara frågan om moddbarhet, möjligheten är ju 'medfödd' så länge utvecklaren öppnar för det.

Medlem

Call of Duty med stora robotar.

Medlem
Skrivet av Staffan:

Call of Duty med stora robotar.

Mer brink än cod, men visst brukar du kunna köra sådanna stunts på cod så måste jag fråga, hur gör du?

Medlem

När kommer "Early access" så att spelet aldrig blir färdigt?
går säkert att suga ut 200 spänn på en beta senare, och sen 600 spänn för ett "guld"

Det tar 5 minuter sen har ni alla "Codbois" hos er!, grattis

Ert älskade TF har blivit COT!

Medlem

Skulle snarast kalla detta beta givet att detta med största sannolikhet kommer vara väldigt nära slutprodukten. Tja, de flesta spel numera är väl i bärsta fall bwta på release, och fortsätter vara det många månader framöver (se vara andra EA spel)

Inaktiv

call of duty med robotar? orka

Medlem

Ser skittrist ut, som Cod men lite Sci-Fi slaskat in i det.

Medlem

Är det bara jag som tänker på SHOGO : Mobile Armor Division?

Medlem

Ser fan ut som Cod med lite hoppande och mechs...och bara 6v6, blir pass på det här


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av doom:

call of duty med robotar? orka

typ...trodde det skulle bli lite annorlunda.

Men nu vill jag hellre ha BF2143...fast med nuvarande utveckling av BF så hade det förmodligen blivit en besvikelse


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Jag hoppas att det blir tillräckligt annorlunda och fartfyllt utan att vara för likt de senaste tidens COD.
Men ärligt så känner jag mig mer intresserad av DESTINY.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar