Nu kan du köpa virtuella Blizzcon-biljetter

Medlem
Nu kan du köpa virtuella Blizzcon-biljetter

Vill gärna veta om dom planerar att visa/prata om Project Titan


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag finns på plats istället!

Medlem
Skrivet av Preed:

Vill gärna veta om dom planerar att visa/prata om Project Titan

Trodde de hade slopat det projektet.

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Preed:

Vill gärna veta om dom planerar att visa/prata om Project Titan

Trodde de hade slopat det projektet.

Det är inte slopat, men de har bara ett minimalt team på det. De allra flesta skickades tillbaka till WoW-teamet.

Medlem
Skrivet av Stephan:
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Preed:

Vill gärna veta om dom planerar att visa/prata om Project Titan

Trodde de hade slopat det projektet.

Det är inte slopat, men de har bara ett minimalt team på det. De allra flesta skickades tillbaka till WoW-teamet.

Dom "startade om" mer eller mindre tror jag. Slängde det mesta och började om.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Wat? Skall man betala för att se det online? Jag trodde poängen me att köpa biljett är att man får komma dit och vara där och dom som inte kan får möjligheten att se det streamat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hmm, känns något dyrt.

Medlem

Inget intressant i år heller så det blir att avstå.

Medlem
Skrivet av Paprikamos:

Hmm, känns något dyrt.

Skrivet av jocksson:

Inget intressant i år heller så det blir att avstå.

Jo, i alla fall om det bara är de spel som är ute nu som det pratas om. Om det hade varit deras nya, så hade det kanske varit värt det. Inte € 20, men kanske € 5.5 (~ 50 SEK).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Sånt här brukar väl vara gratis? E3 och liknande streamas ju gratis på olika sidor på internet...

Medlem

Har aldrig riktigt förstått Blizzcon angående betalningsmodellen de har. Vi får betala för att se deras mässa, som är till för att sälja deras spel till oss. Det är som att betala för reklam i princip, i min mening :S

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Har aldrig riktigt förstått Blizzcon angående betalningsmodellen de har. Vi får betala för att se deras mässa, som är till för att sälja deras spel till oss. Det är som att betala för reklam i princip, i min mening :S

Särskilt när de flesta forum, spelsajter och bloggar är snabbt ute och rapporterar om vad som händer på mässan. Det är inte som att man går miste om någon information genom att inte köpa biljett.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Fansen är ju beredda o pröjsa annars skulle dom inte köra den betalningsmodell dom har.

Sen ibland brukar det vara nått litet pet till wow eller dyl som ingår i priset


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Gen
Medlem
Skrivet av conthox:

Wat? Skall man betala för att se det online? Jag trodde poängen me att köpa biljett är att man får komma dit och vara där och dom som inte kan får möjligheten att se det streamat.

Nepp, så har Blizzard gjort i flera år. Minns att det började på TBC tiden.

Medlem

Hemska tanke att ett företag tar betalt för något!


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Har aldrig riktigt förstått Blizzcon angående betalningsmodellen de har. Vi får betala för att se deras mässa, som är till för att sälja deras spel till oss. Det är som att betala för reklam i princip, i min mening :S

Det kommer finnas gratis streams, men om du har en biljett så kommer du åt flera streams i högre kvlite.
Det går bra att följa Blizzcon med gratis streamen och läsa resten på nyhets sidor.

Medlem
Skrivet av anon_178365:
Skrivet av Stephan:

Jag finns på plats istället!

Var där förra året, det är ett riktigt härligt event, och Anaheim är extremt fint.

Angående att dom tar betalt, man får ju nästan samma saker som i goodie bagsen som ingår med riktiga tickets, enda man inte får är dom fysiska sakerna, förra året var det 3 dockor och lite broshyrer.

Hade varit sjukt kul att dra dit!
Är det omständigt annars?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av anon_178365:
Skrivet av Stephan:

Jag finns på plats istället!

Var där förra året, det är ett riktigt härligt event, och Anaheim är extremt fint.

Angående att dom tar betalt, man får ju nästan samma saker som i goodie bagsen som ingår med riktiga tickets, enda man inte får är dom fysiska sakerna, förra året var det 3 dockor och lite broshyrer.

Nice! Vilket hotell bodde du på? Vi bor alldeles intill stället. Jag ser fram emot köande faktiskt, ska bli kul att prata med andra där.

Medlem
Skrivet av anon_178365:
Skrivet av Stephan:
Skrivet av anon_178365:
Skrivet av Stephan:

Jag finns på plats istället!

Var där förra året, det är ett riktigt härligt event, och Anaheim är extremt fint.

Angående att dom tar betalt, man får ju nästan samma saker som i goodie bagsen som ingår med riktiga tickets, enda man inte får är dom fysiska sakerna, förra året var det 3 dockor och lite broshyrer.

Nice! Vilket hotell bodde du på? Vi bor alldeles intill stället. Jag ser fram emot köande faktiskt, ska bli kul att prata med andra där.

Hotel Ménage bodde vi på, var 5min promerad till Disneyland och kanske 15-20min gång till Convention Center där Blizzcon låg.

http://www.hotelmenage.com/index.php

Okej! Vi kommer att bo på Red Lion. Blir spännande att se om fler svenskar dyker upp!

Medlem

Är det bara jag som betalar för E-sportsen? Som ni säger allt det andra får man ju reda på sekunden efter det hänt. Jag kommer alltid betala för bra event, så jäkla skönt med dualstream och hd. Jag känner mig konstig som tycker det är lätt värt 277 = 4 menyer på donken typ. Och det här är ett 1 gång per år event, har ju varit flera år i rad så jag förstår inte hur man kan tycka det är för dyrt?!?!

1
Skriv svar