Insomniac går multiformat

Medlem
Insomniac går multiformat

Kul för 360ägarna att få ta del av en av de bästa utvecklarna som finns just enligt mig.

Jag hoppas dock att Ratchet & Clank fortsätter vara exklusivt, för det är en av Sonys ikoner! Tänk er om Mario skulle gå multiplattform, ungefär samma sak ^^

Medlem

@ Jozo

Har för mig att jag lästa någonstans att Ratchet & Clank och Resistance kommer att fortsätta vara PS3-exklusivt. Så no need to worry. : P


signatur

PSN: Zynox92

Medlem

Sony äger inte bara utgivarrättigheterna utan även varumärkena Ratchet & Clank samt Resistance

Medlem

Hoppas de fortsätter "special" utveckla till ps3

Medlem

Sebastian Lind borde ta och redigera sin nyhet så folk inte får fel uppfattning, huruvida Ratchet & Clank samt Resistance 2 kommer till andra format. Dessa spel ÄGS av SONY och kommer alltid förbli tidslösa spelikoner i spelvärlden för Playstation.

Sedan har Insomniac Games en mängd spel som är under utveckling exklusivt till PS3.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kul för dem andra konsolerna bara Insomniac Games inte glömmer sina rötter PS3.

Medlem

Resistance och Ratchet & Clank kommer aldrig att släppas på andra konsoler än Sony's egna. Hur som helst så är det nice att dom ska göra lite multiplatform, hoppas bara att de inte leder till halvfärdiga spel, multiplatform och EA tillsammans bäddar ju lite för de :\ Insomniac har dessutom aldrig jobbat utanför Sony, så man får hoppas att dom klarar sig.

1
Skriv svar