Sea of Thieves-pirat har druckit 212 groggar

Robot
Sea of Thieves-pirat har druckit 212 groggar
Medlem

Saknar mer X i piratnamnen, bara tre för XSOUL X RENDERX. Tycker fem är minimum.

Medlem

Verkar så jäkla grymt! Skönt att man har ett halvår på sig att komma på det perfekta piratnamnet!

Medlem

Problemet med spel som förlitar sig på MP är att i princip vilket spel som helst kan vara hur underhållande som helst, det beror helt på vem man spelar med. För mig är Rare en utvecklare som skapade några av de bästa spelen på SNES. Idag är Rare inte något annat än ett namn och många som skapade spelen jag minns jobbar inte längre för företaget.

Efter att ha spelat så många spel som jag har gjort så kan jag se att det här spelet är ett spel jag skulle tröttna snabbt på (iaf baserat på det jag sett) och det är för mig raka motsatsen vad jag föväntar mig från en utvecklare som Rare.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Problemet med spel som förlitar sig på MP är att i princip vilket spel som helst kan vara hur underhållande som helst, det beror helt på vem man spelar med. För mig är Rare en utvecklare som skapade några av de bästa spelen på SNES. Idag är Rare inte något annat än ett namn och många som skapade spelen jag minns jobbar inte längre för företaget.

Efter att ha spelat så många spel som jag har gjort så kan jag se att det här spelet är ett spel jag skulle tröttna snabbt på (iaf baserat på det jag sett) och det är för mig raka motsatsen vad jag föväntar mig från en utvecklare som Rare.

Även om jag är väldigt positiv inför SoT så håller jag med lite... Ge oss ett Perfect Dark 2 istället.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@Pettor: Mitt blir nog WhiskeyInTheYarrr!

1
Skriv svar