Äntligen visas Skaven upp i Total War: Warhammer 2

Robot
Äntligen visas Skaven upp i Total War: Warhammer 2

Gnagare visar var (ost)skåpet ska stå i gameplay-trailer.

#skaven, #total-war, #warhammer


Medlem

Ouh så gött! Längtar efter de håriga små råttorna! För att inte tala om Kroq gar!

Medlem

Rats Rule!

Releasehästryttare

@waeress:

Njae

Medlem

Fuck it! Jag kan inte längre bestämma mig vilken armé som är min favorit.
De har gjort ett suveränt jobb med alla raserna så jag älskar dem alla lika mycket
Skaven kommer bli asgrymt hur som helst, sett fram emot dem länge nu

Medlem

Total DLC: Warhammer


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Råttorna kommer att erövra allt.

Medlem

En av arméerna jag ogillar att spela själv mest, men älskar att krossa

Medlem

The Skaven are building war machines!

Medlem

"Gameplay". En trailer med alla vinklar som man garanterat aldrig kommer att spela från...
Men nice med Skaven!

Medlem

@zlimjim: Du borde kolla en del cinematiska gameplay videos, när folk skapar sina videos spelar de ofta i de vinklarna

Medlem
Skrivet av zlimjim:

"Gameplay". En trailer med alla vinklar som man garanterat aldrig kommer att spela från...
Men nice med Skaven!

Inte CA som kallar det för gameplay däremot.

Diggar vansinnesskrattet i videon iaf


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Vet inte om jag ska börja som High Elves eller Skaven... Någon som vet om man kommer att få hela mapen från det första spelet direkt vid starten? För det avgör saken för min del.

Medlem

@Halvars90: Nej, de kommer patcha in kartan från 1an vid ett senare tillfälle.

Medlem

@Halvars90: Det kommer släppas en gratis uppdatering som kommer kombinera nya kartan med den första med alla raser. Den släpps ganska nära efter release men än så länge oklart när.

Medlem

Då blir det nog att börja med High Elf och sedan kika på de andra två. När jag ska spela Skaven så vill jag förvandla Imperiet till aska ungefär som när man kör Wintertooth (Norsca)

Medlem

Take my money!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar