Provspela Deus Ex: Mankind Divided närmaste dygnet

Robot
Provspela Deus Ex: Mankind Divided närmaste dygnet

Går dessutom att köpa för en fjärdedel av priset.

#deus-ex, #spelrea


Medlem

När något är gratis tolkar iaf jag det som att jag sedan äger det...

Rubriken kanske skulle vara: Deus Ex: Mankind kan du provspela det närmaste dygnet?

Medlem
Medlem

vilken timing, tänkte precis köpa å lira detta


signatur

//monster

Medlem

Verkar röra sig om en trial period, persoligen anser jag det vara ett bättre ord än gratis eftersom Steam har haft ett par av dessa (som när Portal var gratis under en begränsad tid) eller HB (nu senaste Civ III och det verkar som inte alla förstod att det rörde sig om en begränsad tid för att äga spelet, inte bara testa det).

Edit: Provspela funkar med som föreslås ovan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av TorskTJ:

När något är gratis tolkar iaf jag det som att jag sedan äger det...

Rubriken kanske skulle vara: Deus Ex: Mankind kan du provspela det närmaste dygnet?

Korrigerar!


signatur
Medlem

Helt ok spel faktiskt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Bra spel men känns på nåt vis lite väl.. litet, man får känslan av att de har klippt bort en city-hub (vilket jag har något minne av att det också talades om att de faktiskt hade?), hade "golem city" varit en riktig city-hub i ungefär samma storlek som den i själva Prag hade jag nog spelat om detta spel ett flertal gånger, nu känns det lite som att en tredjedel av spelet är bortklippt, och det snackades väl om att det inte kommer någon uppföljare heller? (trots att det slutar med en cliffhanger), segt!

Medlem

Tycker helt klart det är värt för det priset, även om cliffhangern aldrig kanske får sitt slut. :-/


signatur

Nämen!

Medlem

helt klart värt 130 spänn. har lirat det hela dan det är nästan exakt som human revolution, gillar man en så gillar man båda.


signatur

//monster

1
Skriv svar