Nomura erkänner: Final Fantasy VII-remaken utannonserades för tidigt

Robot
Nomura erkänner: Final Fantasy VII-remaken utannonserades för tidigt
Medlem

Så länge spelet blir bra no problem!

NuZ
Testpilot

Som FF spelen är nu för tiden har jag fruktansvärt svårt att tro spelen blir bra. Japansk weeb bromance skräp var ju FF15, väldigt lite fantasy och rollspel. Pillars och Divinity och pc versionerna av FFIV och IX räcker gott o väl att lugna jrpg och rollspels suget.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:

Som FF spelen är nu för tiden har jag fruktansvärt svårt att tro spelen blir bra. Japansk weeb bromance skräp var ju FF15, väldigt lite fantasy och rollspel. Pillars och Divinity och pc versionerna av FFIV och IX räcker gott o väl att lugna jrpg och rollspels suget.

Agree. Efter att FFXV kom till PC och jag märkte att jag tydligen var sadomasochist då jag tvingade mig själv att genomlida det urusla spelet så har jag tappat allt hopp om FFVII remake. Kidsen gillar det men varför inte bara kalla det FFXVI istället för att nyttja FFVIIs namn som ett dragplåster och samtidigt besudla ett av världens mest legendariska och ikoniska spel.

Medlem

Jag skulle vilja ha ett Final Fantasy utan röstskådepeleri.
Spelade FF13 och det var galet jobbigt att lyssna på, särskillt allt stönande hela tiden.

NuZ
Testpilot

@Tamazin: Håller helt med dig att de borde heta nått annat om de blir som 15


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Att man gått å väntat på en remake av 7:an i såååå många år och så pissar dom på alla hardcore fans genom att tex ha realtids strider. Intresset för det här skräpet gick från 10 till 1, lika bra dom lägger ner remaken för att inte smutskasta namnet FF7.

Medlem
Skrivet av D01tY:

Som FF spelen är nu för tiden har jag fruktansvärt svårt att tro spelen blir bra. Japansk weeb bromance skräp var ju FF15, väldigt lite fantasy och rollspel. Pillars och Divinity och pc versionerna av FFIV och IX räcker gott o väl att lugna jrpg och rollspels suget.

dude vad diggar du tyrrany?

NuZ
Testpilot

@pippen1001: Mycket bra! Obsidian kan sitt shit Är rea på det nu också de som är sugna på bra spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar