Sin and Punishment: Successor of the Skies

Robot
Sin and Punishment: Successor of the Skies

Shooterkungarna Treasure är tillbaka med ett bländande actionfyrverkeri av högsta klass. Sin and Punishment 2 är en sjuhelvetes berg-och-dalbanetur som ingen skjutglad Wii-ägare bör missa.

#sin-and-punishment-successor-of-the-skies


Medlem
Sin and Punishment: Successor of the Skies

Ojdå, ett Wii-spel som fått bra betyg fastän inte Nintendo har utvecklat det! Gott mos.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

helt fantastiskt


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

För långt för att spela igenom i en sittning? Jag skulle bli mycket besviken på ett spel som gick att spela genom i en sittning? 500 spänn för 1-3 timmars underhållning, eller vad är en FZ-sittning?

Moderator | Testpilot

Mycket god mos zyr0k


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Ojdå, ett Wii-spel som fått bra betyg fastän inte Nintendo har utvecklat det! Gott mos.

Monster Hunter Tri fick ett bra betyg med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

zyrok & uber:

Absolut! Riktigt gött mos, detta.

soda:

Detta är ett shoot 'em up-lir. Spel i denna genre brukar vara väldigt korta, men poängen är att man spelar om dem massvis av gånger i jakt på högre score, högre svårighetsgrad och så vidare. Ett shoot 'em up-spel är inte designat för att spelas igenom en gång och sedan läggas på hyllan. Så stirra dig inte blind på att man "klarar" det efter fyra timmar -- efter första genomspelningen har det bara börjat!

Vilken musik, vilket eftersläp i grafiken, det är säkert charmigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Sin & Punishment var ju bland de bästa spelen på N64 när det begav sig. Helt underbart tokroligt!

Detta blir ett givet köp också.

Medlem

Tycker det påminner en hel del om Wild Guns till SNES, verkar skoj!

Medlem

Rättvist betyg. Kommer ihåg att man nötade Virtua Cop som satan när man var liten. Lärde sig den första banan, men sen helt plötsligt kom man ju längre och då visste man inte vart skurkarna kom fram längre och helt plötsligt blev allting skitsvårt.

Längtat efter bra shoot'em up spel

1
Skriv svar