Borderlands 3 till Steam i mars

Robot
Borderlands 3 till Steam i mars

Epic games store-exklusiviteten drar mot sitt slut, och snart kommer ett andra betal-dlc.

#borderlands-2, #steam


Medlem

"Spelar du med kompisar kan det vara värt att veta att spelet kommer ha stöd för cross-play mellan de två pc-plattformarna"

Är inte det en given standard? Default setting liksom?

Medlem

Thanks for beta testing

Medlem

Asskoj röjande XD

Medlem

Bara dom inte försöker kränga fullpris ett år senare så kan jag tänka mig att köpa det, även om jag inte tycker någon av dom valbara karaktärerna är speciellt intressanta och saknar mechromancer.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Bara dom inte försöker kränga fullpris ett år senare så kan jag tänka mig att köpa det, även om jag inte tycker någon av dom valbara karaktärerna är speciellt intressanta och saknar mechromancer.

jag skulle gissa på epics pris plus de 18% mer som steam tar i betalt. Så typ €35.

Gen
Medlem
Skrivet av Rolle:

Thanks for beta testing

Måste säga att spelet var förvånansvärt buggfritt (fick det gratis via AMD).

Medlem
Skrivet av Deli:

"Spelar du med kompisar kan det vara värt att veta att spelet kommer ha stöd för cross-play mellan de två pc-plattformarna"

Är inte det en given standard? Default setting liksom?

Är det?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Om man inte vill totalt döda sitt spels framtid på PC så bör man ha "cross-plattform" mellan de olika PC butiker.

Grim Dawn var ett sånt spel som inte kunde spela mellan de som har det på GoG och de som har det på Steam. Dock gick det att kring gå med program som t.ex Hamachi då spelet har LAN möjlighet.

Medlem

Men ser man på, blir dags för borderlands i vår då tydligen

Medlem

Kört på epic i nån månad o spelet flyter mycket bra, inte märkt något som skulle korrupta saven eller lagg och gfx problem, spelet flyter för mig som borderlands 2... Allt på max, sen ta bort volumetric fog helt... 3440x1440 gtx1080, gör gött.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Om man inte vill totalt döda sitt spels framtid på PC så bör man ha "cross-plattform" mellan de olika PC butiker.

Grim Dawn var ett sånt spel som inte kunde spela mellan de som har det på GoG och de som har det på Steam. Dock gick det att kring gå med program som t.ex Hamachi då spelet har LAN möjlighet.

Jo jag vet att det BÖR ha cross-plattform mellan olika PC butiker...men Deli skrev "Är inte det en given standard? Default setting liksom?" och det är jag rätt säker på att det inte är - även om det borde vara det.

Förövrigt är jag fullt medveten om vad Hamachi är


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

50% rea nu på EGS! Jag hade även en kupong på tio euro, så jag pröjsade 19.99! Det kändes värt!😃 Gissar att det kommer ligga på 59.99 på steam💩

Medlem
Skrivet av matnojje:

jag skulle gissa på epics pris plus de 18% mer som steam tar i betalt. Så typ €35.

Epics pris 29.99 är för att det är 50% rea. Så jag gissar på 59.99.

Medlem
Skrivet av Deli:

"Spelar du med kompisar kan det vara värt att veta att spelet kommer ha stöd för cross-play mellan de två pc-plattformarna"

Är inte det en given standard? Default setting liksom?

Nej! Betala extra! 😉

1
Skriv svar