Doom Eternal får skyhöga betyg, men Persona 5 Royal får ännu högre

Robot
Doom Eternal får skyhöga betyg, men Persona 5 Royal får ännu högre
Medlem

Jag personligen är inte nöjd med denna spelvår då jag trodde att flera andra tungviktare skulle släppas i vår men som istället flyttats till den mörka hösten. Trodde först CyberPunk 2077, Dying Light 2, Watch Dogs: Legion, Marvel's Avengers, Vampire-- BloodLines 2 skulle släppas denna vår men alla flydde fältet. Visst de är ju inte färdiga men ändå. En besvikelse till vår.

Det är kommande Resident Evil 3, The Last of Us 2 och sedan Ghost of Tsushima som kommer bli mäktiga att få lira men hittills har det varit helt dött för min genresmak.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av CARTMAN:

Jag personligen är inte nöjd med denna spelvår då jag trodde att flera andra tungviktare skulle släppas i vår men som istället flyttats till den mörka hösten. Trodde först CyberPunk 2077, Dying Light 2, Watch Dogs: Legion, Marvel's Avengers, Vampire-- BloodLines 2 skulle släppas denna vår men alla flydde fältet. Visst de är ju inte färdiga men ändå. En besvikelse till vår.

Det är kommande Resident Evil 3, The Last of Us 2 och sedan Ghost of Tsushima som kommer bli mäktiga att få lira men hittills har det varit helt dött för min genresmak.

Håller med. Nästan allt jag sett fram emot har flyttats fram, och de stora releaser som kvarstår faller inte just mig i smaken.

Aja, paradoxalt nog verkar evigt uppskjutna Bannerlord 2 hålla fast vid sitt datum nu när allt annat försenas, så får väl sätta tänderna i det om några veckor istället.

Medlem

Jag vill inte alltid vara den med Doom och så alltid, men jag tror betygen på detta spelet hålls upp av folk som vill att det skall vara ett bättre spel än vad det är. Eller som har dålig koll på spel. Felet är att dom höga betyder gör att det blir mer, mer dubbelhoppande och mera huvud som måste vridas av så det ploppar ut ammo.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Min kommentar när det gäller Persona 5: Royal är att hemkarantän kunde inte ha kommit lägligare

Medlem

Jag har ju äntligen tagit upp Witcher 3 på riktigt, så våren kunde knappast varit bättre. Ingen koll på nysläpp dock. Just nu är jag så glad att jag skulle kunna förhandsköpa Cyberpunk 2077 bara för att jag tycker jag gett för lite för TW3. Ta mina pengar för böveln!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag vill inte alltid vara den med Doom och så alltid, men jag tror betygen på detta spelet hålls upp av folk som vill att det skall vara ett bättre spel än vad det är. Eller som har dålig koll på spel. Felet är att dom höga betyder gör att det blir mer, mer dubbelhoppande och mera huvud som måste vridas av så det ploppar ut ammo.

Eller så är det helt enkelt så att det är ett bra spel. Vilket det är.

Medlem

Doom i huvudet

Redaktör
Ponny
Skrivet av Gesturr:

Doom i huvudet

Vad sa du att jag va'!? ...... ( )


signatur

En Bamseponny av folket

Pansarknekt

Finns ju en hel del man aldrig haft tid att lira som man kan lyfta om det är torka. Kör själv Pillars of Eternity II och sheeet va grymt det är.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag vill inte alltid vara den med Doom och så alltid, men jag tror betygen på detta spelet hålls upp av folk som vill att det skall vara ett bättre spel än vad det är. Eller som har dålig koll på spel. Felet är att dom höga betyder gör att det blir mer, mer dubbelhoppande och mera huvud som måste vridas av så det ploppar ut ammo.

Håller med. Denna trend går väldigt ofta (nästan alltid) att skåda i hypade uppföljare till spel som fick mycket uppmärksamhet. Men klart det kommer filmad folk som gillar denna uppföljare bättre. Men har svårt att se att det är så felfritt som recensionerna till synes tycker. Jag ser massor av missar jämfört med Doom2016

1
Skriv svar