Nomad, Streetkid eller Corpo? Se vad din Cyberpunk-karaktär kan komma att ha för stil

Robot
Nomad, Streetkid eller Corpo? Se vad din Cyberpunk-karaktär kan komma att ha för stil

Vi listar också hur du kan förändra din kropp…

#cyberpunk-2077


Medlem

Tumme upp för Nomad!

Medlem

Corpo!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Bara en vagina Vad gäller bakgrund vet jag inte riktigt, antar att det inte nödvändigtvis måste påverka klädvalen? Men om det ändå gör det så går jag efter vad som medför sexigast kläder hellre än vilken bakgrundsstory jag vill ha.

Medlem

Hoppas ögon, näsor och munnar ser ut som mänskliga sådana. På nåt vis så brukar det oftast bara vara default-utseendet av karaktären som ser ut som en faktiskt människa. Tänker på tex mass effect.

Medlem

Mer än tillräckligt! Jag hoppas det finns lite på kroppstyp så att man slipper spela biff.

Frilansare
Skrivet av Gregerory:

Mer än tillräckligt! Jag hoppas det finns lite på kroppstyp så att man slipper spela biff.

Håller med. Vill aldrig vara biff, mer lång och senig.

Medlem

nomad såklart

Medlem

Tycker de där bilderna luktar DAZ Poser fan art från DeviantArt... 😁

Man ser sig själv så sällan i 2077 att jag tycker det spelar mindre större roll. Är mer intresserad av rösten, vilket borde har märkbart olika dialekter, men jag kan inte tänka mig att de har spelat in 6 olika sådana.

Medlem

Corpo brud för hela slanten

Medlem
Skrivet av Lepr:

Corpo brud för hela slanten

Dito.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Håller med. Vill aldrig vara biff, mer lång och senig.

Exakt! Vem behöver massa muskler när man har massa fräna implantat. En corpo som bemödar sig att lyfta vikter ..pfft!

Medlem
Medlem

Baserat på detta blir det Nomad för min del.
Fortfarande inte bestämt mig om jag vill köra kvinnlig V eller manlig. Beror nog på vilken spelstil jag kommer köra under min första genomspelning.

Medlem

Nomad-snubben blir det för mig, men spelar väl ingen roll med utseendet när man knappt ser karaktären oavsett?

Medlem

BARA baserat på kläderna på bilderna blir det Street kid.

Medlem

Det ser definitivt ut att bli Corpo för min del. Jag hoppas verkligen att "klasserna" är så pass olika att det ger ett bra omspelningsvärde för de resterande två alternativen.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Medlem

Tror på streetkid alt corpo för mig

Medlem

Två penisar? Antar att det är en med och en utan förhud haha

Blir nog att lira en greedy corporate bastard i en genomspelning och en street kid ala anti-corporate "fuck staten" hipster i en annan. Frågan är vilken man börjar med.

Iiif orkar knappt vänta på detta längre, även fall om det kanske är lite over-hyped så har jag väldigt svårt att tro att det inte kommer bli riktigt nice

Frilansare
Skrivet av Kyraal:

Tycker de där bilderna luktar DAZ Poser fan art från DeviantArt... 😁

Man ser sig själv så sällan i 2077 att jag tycker det spelar mindre större roll. Är mer intresserad av rösten, vilket borde har märkbart olika dialekter, men jag kan inte tänka mig att de har spelat in 6 olika sådana.

Ska finnas två manliga och två kvinnliga röster. Återkommer om detta när jag hittar källan, vet att jag inte drömt det. Eller?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ska finnas två manliga och två kvinnliga röster.

what????!! Källa på detta?

Bara penisen man kan ändra storleken på!! vill ju ändra kulorna åxå


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Bara en vagina Vad gäller bakgrund vet jag inte riktigt, antar att det inte nödvändigtvis måste påverka klädvalen? Men om det ändå gör det så går jag efter vad som medför sexigast kläder hellre än vilken bakgrundsstory jag vill ha.

Förväntade du dig ||funtari|| eller va

Medlem

Street eller Corpo. Det blir nog man då jag oftast börjar som det. De kvinnliga looksen var dock mera estetiskt tilltalande.

Medlem

6 hudtoner, 17 ögon, 17 munnar, 9 olika ansiktsärr, 17 öron...

Medlem

Blir nog en smygig och hackande streetkid i första genomspelningen och sen någon riktigt våldsam och "rakt på sak" nomad i andra.

Quake-konnässsör

@Sapiens: Haha var precis samma sak som jag tänkte på när jag läste texten

Ambassadör
Xbox

Hade ju varit roligare i 3rd person då...


signatur

Jump in.

Frilansare
Skrivet av hanes256:

what????!! Källa på detta?

Återkommer om detta när jag hittar källan, vet att jag inte drömt det. Eller? Letar!
Kan ha handlat om att samma skådis gjorde olika röstlägen beroende på origin. Kanske mer troligt...

12
Skriv svar