Mer Bloodlines 2-strul – hela studion kickas, släpps inte i år

Medlem

Känns ändå bra. Det gick troll i det här projektet nästan från start. Nu får man hoppas på en nystart med ett team som kan hantera den nuvarande situationen med teamledning via distans etc.

Medlem

Det stora problemet är ju att spelet sedan länge inte har några kopplingar till Bloodlines efter att Paradox gjorde sig av med nyckelpersonerna bakom det första spelets framgång. Utan dem tror jag att spelet kommer att floppa oavsett vilken studio man anlitar. Det var varken gameplay eller utseende man minns Bloodlines för utan dess unika story och dialog.

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Hemskt buggigt eller bara hemskt? Det första kan jag skriva under på (fast Bloodlines var nog värre), men det andra är fan sånt som man bränner kättare på bål för!

Hade så gärna velat ha en uppföljare till Arcanum, älskade världen!


signatur

"Writer and Fighter"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Johlor:

Hade så gärna velat ha en uppföljare till Arcanum, älskade världen!

Gud ja. Eller bara en remake för den delen. Detsamma gäller Bloodlines. Är personligen inget större fan av remakes i allmänhet, men i dessa fall känns det ju mer eller mindre som öppet mål.

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Gud ja. Eller bara en remake för den delen. Detsamma gäller Bloodlines. Är personligen inget större fan av remakes i allmänhet, men i dessa fall känns det ju mer eller mindre som öppet mål.

Jag nöjer mig med HD-remakes på fucking Switch till och med!


signatur

"Writer and Fighter"

12
Skriv svar