Valheim-snack i TV4 17:20

Medlem
Medlem

Calle! Mycket professionellt framträdande! Kändes som om du in hade gjort annat.
Viktigast av allt: alla förstod, även d som inte spela.
Betyg: 5

PS: Härligt att FZ får synas Prime Time på 4an!

Medlem

Ett klipp hade varit gött... snälla tack...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av AmfYoYo77:

Calle! Mycket professionellt framträdande! Kändes som om du in hade gjort annat.
Viktigast av allt: alla förstod, även d som inte spela.
Betyg: 5

PS: Härligt att FZ får synas Prime Time på 4an!

Snart 200 avsnitt av FF, det är lugnt!

Skrivet av Anulf:

Ett klipp hade varit gött... snälla tack...

Skrivet av magma:

Hittar inte klippet? :S

Det kommer säkert! Annars borde det gå att hitta 22 minuter in i programmet.


signatur
Medlem

Säger som flera ovanstående; riktigt trevligt och helt lagom nivå för den breda publiken.

Umi
Medlem

Måste säga att Tilde är jäkligt fräsch, fast inte lika mycket som Calle

Medlem

Har haft årets skitdag på jobbet, så när jag kom hem slog jag på TV:n och slängde mig i soffan och vem fanns där om inte Calle! Fantastiskt avslut på en annars grå dag!

Medlem

Såg inte inslaget men alltid roligt när de tar in kompetenta personer istället för moraltanter utan kompetens.
Hoppas det kommer som klipp

Medlem

Snyggt jobbat Calle!

Medlem

Bra jobbat, kul att se när tvspelsbranschen får synas i sammanhang som andra utanför intressesfären kanske tar del av.

Medlem

Ah! En kändis!

Medlem
Medlem

Calle är jäkligt bra på att representera spel branshen. Själv hade jag suttit och skitit ner mig 😂

NuZ
Testpilot

Calle stilig som alltid! Bra jobbat och lagom nivå så ingen oinsatt bollades bort! Snyggt!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Alla rätt i det framträdandet! Kändes som du inte gjort annat 👍

Medlem

Proffsigt! Väldigt kul att se er båda snacka spel!

phi
Medlem

Calle stal showen.

Medlem

Intervjun med FZ var bra men fick cancer av allt annat de rapporterade om. Det handlade mer om personliga åsikter och inte opartisk och informativ journalistik.

Medlem

Asbra intervju, ödmjukt på båda hållen och informativt. Blir ju glad att man hänger här! Hör de av sig igen är det bara att skicka dem vidare till mig.......... <3 xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Riktigt bra jobbat Calle! synd diskussionerna inte gick ännu djupare och du fick ännu mer tid i rutan. Hoppas det blir fler besök på TV4 eller kanske SVT. Det behövs ett ansikte för spelbranschen utåt via massmedia och Calle är perfekt!.

Medlem

Calle och FZ tar spel på allvar!

Ett mycket seriöst och proffsigt (vuxet!) framträdande vilket känns så bra då spel fortfarande ses som bara nått "trams" man växer ifrån.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Var väldigt nice att se. Trodde det skulle bli lite cringe här och där, då det inte känns som att Tilde är en stor gamer precis. (antar jag i alla fall). Men, icke.

Medlem

Kul att du var med och skönt med snack om Spelsverige.
Jag jobbar på Högskolan i Skövde så det var roligt att du gav en tumme upp för oss också, spelutbildningen är ju trevlig @calle
Tycker även att det var en fin insats överlag.
Vet inte om ni postat länken men det finns på tv4 play, såg sweden game arena i skövde postade om den.

Medlem

Calle, helt galet vad kung du är


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

När du får göra ett nytt spelprogram som sänds 30 min varje vecka så förväntar jag mig ett pm. Har ett enormt långt spel-CV, haha!
Snyggt! Riktigt snyggt!

Medlem

Svårt att tro att Calle har ett harhjärta efter man sett honom ställa upp på TV! Mycket modig och snyggt tal!

Det är profiler som Calle som gör att man blir stolt av att vara fz-medlem!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers

Man blir varm i själen och glad i hela ansiktet av alla hejarop, tack så hemskt mycket!

Skrivet av Und3rtak3r:

Kul att du var med och skönt med snack om Spelsverige.
Jag jobbar på Högskolan i Skövde så det var roligt att du gav en tumme upp för oss också, spelutbildningen är ju trevlig @calle
Tycker även att det var en fin insats överlag.
Vet inte om ni postat länken men det finns på tv4 play, såg sweden game arena i skövde postade om den.

Högskolan i Skövde har ju fostrat många svenska spelutvecklare. När drog den igång egentligen?


signatur
It's not a lake, it's an ocean

Vackert! Men programledaren borde ha lyft FZ:s 25 år i världen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Snyggt Calle, mycket bra framträdande!

Skriv svar