Monstruöst! Monster Hunter Rise skeppar 4 miljoner ex på 3 dagar

Robot
Monstruöst! Monster Hunter Rise skeppar 4 miljoner ex på 3 dagar

Capcom har skapat ett monster. Igen.

#capcom, #monster-hunter-rise


Medlem

Monster Hunter och Devil May Cry ligger på delad plats för min del...

Redaktör
Ponny
Skrivet av Luciphear:

Monster Hunter och Devil May Cry ligger på delad plats för min del...

Själv velar jag mellan Resident Evil och Ace Attorney...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Breath of fire är deras bästa serie.

Medlem

Hade varit kul om de gör en ET. Trycker massa ex och sen får begrava i valfri öken

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Hade varit kul om de gör en ET. Trycker massa ex och sen får begrava i valfri öken

Kul? Det vore ju katastrof för Capcom.

Medlem

Den som redan är en serie och är bäst idag är nog MH, enligt "läckan" väntas dock Dragon's Dogma 2 och om det stämde såvida det inte är otroligt dåligt, är det enligt mig en bättre serie.

Medlem

Resident Evil given etta av CapCom spelserier. Älskar dessa skräckäventyr. Speciellt de 3 senaste verken. RE7, RE2: Remake RE3: Remake.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Final fight!


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Flakmonkey

Bästa serierna:
Mega Man under 8 och 16bits-eran
Devil May Cry efter 16bits

Bästa spelet är dock utan någon som helst tvekan Super Puzzle Fighter II Turbo

Medlem

Själv tycker jag att Capcom är ett tråkigare företag nu än för några år sedan.

De har gett ut så mycket häftiga spel - förut. Kanske inte de som gav mest klirr i kassan men saknar spel som Okami, Asura wrath, dragons dogma, lost planet, Oimusha, strider etc..


signatur

Ultrazine

Redaktör
Ponny
Skrivet av Aletheides:

Breath of fire är deras bästa serie.

Dragon Quarter är så himla underskattat! Älskar stämningen.


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent
Skrivet av normalniklas:

Själv tycker jag att Capcom är ett tråkigare företag nu än för några år sedan.

De har gett ut så mycket häftiga spel - förut. Kanske inte de som gav mest klirr i kassan men saknar spel som Okami, Asura wrath, dragons dogma, lost planet, Oimusha, strider etc..

Dragons Dogma 2 ser ju i alla fall ut att vara på väg, ryktet som finss plus tvserien på Netflix borde vara indikationer. Jag tror de testar vattnet med Onimusha också, de har ju släppt något av de äldre spelen lite tillfixat på nyare konsoler, känns som de vill kolla om det finns någon intresse där. Vi får hålla tummarna helt enkelt


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Intressant om det kommer till pc, men annars får det vara


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar