Calle slutar på FZ i höst

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Soulless:

Men för helvete nej…

Svär inte i kyrkan!

Skrivet av B-itta:

Oj väldigt oväntat o tråkigt :/

Men kan inte annat än att tacka för din tid och önska lycka till i framtida planer.

Det kommer bli nytt, och spännande för alla parter.

Skrivet av gonzo247:

Så inga fler fragzone fredagar. Känner mig lite nere nu. Men lycka till Calle!

Vi hinner med några avsnitt till innan det konkreta avskedet, och sen hoppas jag att det fortsätter uten mig.

Skrivet av Garibald:

Du kommer att vara saknad. Hoppas dock på att fortsatt se dina ofta mycket förnuftiga kommentarer i forumet! Tack för allt och stort lycka till i framtiden!

Kommer fortsätta att skriva här, så ingen fara


signatur
Medlem

Skit tråkigt för oss läsare och tittare men lycka till och gratulerar till dina nästa kollegor och eventuella arbetsgivare!

Medlem

Ska du spela commander Shepard i Mass Effect-serien? 😊

Tråkigt för oss här på Fragzone så klart, men ett stort lycka till i framtiden!

Medlem

Hade jag inte varit så gammal och oteknisk hade jag länkat in det där ”disappointed”-klippet från herkules-serien.

Men jaja… får väl säga lycka till då. Och någonstans långt därinne menar jag det också.

Medlem

Det var trist, lycka till..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Nej vad tråkigt.

Kommer skägget vara kvar? Tänker att Tomas kanske kan ta över det?

Lycka till med nya jobbet!

Medlem

Här inte hängt på FZ lika länge som många andra i tråden, men känner ändå att en era är över. Dock förstår jag till fullo att du vill utmana dig själv och testa på något nytt (vad du nu ska göra 😀)

Lycka till, Calle, och njut av semestern!

Medlem

Allt från min första varning här på forumet, till alla de fantastiska artiklarna och diskussionerna på FZ. Calle, du är kung och jag kommer sakna din närvaro.

Lycka till med precis allt i livet. Hoppas vi får läsa mycket gott om dig här framöver.

Medlem

Tråkigt!

Men alltid nyttigt att gå vidare!
Lycka till, tack för alla år!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

Tråkigt såklart, men givetvis respekterar jag ditt beslut och önskar din all lycka!

Va trist! Calle är grym i både skrift och tal! Men allt har sin tid och plats.

Antar att Calle ska sälja loot-lådor på EA nu?

Avstängd

Trist! Lycka till med vad du nu ska göra.


signatur

PS5 och inget annat.

Flakmonkey

Lycka till!

En sak är säker går du till något spelföretag som finns på börsen så är det ju garanterat köpläge

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dengode:

Skit tråkigt för oss läsare och tittare men lycka till och gratulerar till dina nästa kollegor och eventuella arbetsgivare!

De har ingen aning om vad som väntar.

Skrivet av Jozo:

Ska du spela commander Shepard i Mass Effect-serien? 😊

Tråkigt för oss här på Fragzone så klart, men ett stort lycka till i framtiden!

Kanske commander Skäggard!

Skrivet av Govein:

Hade jag inte varit så gammal och oteknisk hade jag länkat in det där ”disappointed”-klippet från herkules-serien.

Men jaja… får väl säga lycka till då. Och någonstans långt därinne menar jag det också.

Haha, det är aldrig försent att lära.

Skrivet av Kleptoman:

Det var trist, lycka till..

Tack!

Skrivet av Lasrod:

Nej vad tråkigt.

Kommer skägget vara kvar? Tänker att Tomas kanske kan ta över det?

Lycka till med nya jobbet!

Skägget går i arv.

Skrivet av Theapan:

Här inte hängt på FZ lika länge som många andra i tråden, men känner ändå att en era är över. Dock förstår jag till fullo att du vill utmana dig själv och testa på något nytt (vad du nu ska göra 😀)

Lycka till, Calle, och njut av semestern!

Det blir en liten omställning, absolut. Jobbar två veckor till, sen semester.

Skrivet av Lirilesh:

Allt från min första varning här på forumet, till alla de fantastiska artiklarna och diskussionerna på FZ. Calle, du är kung och jag kommer sakna din närvaro.

Lycka till med precis allt i livet. Hoppas vi får läsa mycket gott om dig här framöver.

Haha, kan varna dig igen för ett alldeles för trevligt inlägg.

Skrivet av pskjonte:

Tråkigt!

Men alltid nyttigt att gå vidare!
Lycka till, tack för alla år!

Tackar! Och som sagt, kommer inte försvinna.

Skrivet av Frisell:

Tråkigt såklart, men givetvis respekterar jag ditt beslut och önskar din all lycka!

Tackar!


signatur
Medlem

Tråkigt att höra :(, men lycka till i framtiden!


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Vem är snubben i klippet? I vilket fall, hoppas du hittat ett jobb snart, nu när du klippt dig och allt!

...och tack för allting

Medlem

Bara att önska Calle all lycka med vad som nu väntar, tack för den här tiden!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Drog John dig till facebook eller? =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tråkigt för oss som blir lämnade kvar här på FZ men kul för dig så klart
Hoppas det nya jobbet blir allt du tänkt dig.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Sorgligt men förståeligt detta.
Funderar själv på att eventuellt byta arbete efter mer än 10 år på samma arbetsplats.
Du har gjort ett kanonjobb här på FZ.
Lycka till på dina nya äventyr här i livet.
Tack för den här tiden Calle!
Cheers!


signatur
Skribent

Ditt face är en ny utmaning!

Skämt åsido, så kommer jag sakna dig som chefredaktör. Som kompis finns du kvar. Finns ingen utmaning som inte du fixar.


signatur

I am the black wizards.

Moderator | Testpilot

Att gå från läsare med ett par varningar och tillsägelser till att få hänga med bakom kulisserna har varit fantastiskt roligt. Dreamhack 2018 kommer sticka ut för mig mest då jag fick hänga där i montern med dig, Tompa och Olov.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Lycka till på nya uppdraget Calle!

Kommer aldrig glömma gamla q3 nätterna!

Medlem

Först tar de bort kart editorn i Far Cry 6 och nu ska Calle sluta, man kan bli deppig för mindre som spelinteresserad. Har haft stor behållning av dina texter. Tack bra läsning Calle.

Tur att det finns kvalificerade personer kvar när du slutarpå FZ .

Lycka Till med framtida projekt.

Medlem

När du säger "andra sidan spelbranschen" är det att du kommer arbeta inom spelutveckling?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Tråkigt att höra och den där videon såg ut att ha varit svår att spela in.. Sen att sätta sig på en ensam stol, på en enslig väg mitt i stora skogen sparkade hem känslan ordentligt..

Men precis som med mackorna på det lokala cafét, så måste man byta ut toppingen ibland för att det ska hålla sig fräscht

Skämt åsido blir det tråkigt att inte se dig här såklart, men jag hoppas dina nya äventyr blir stora och jag tror FZ kommer leva vidare och förhoppningsvis får vi höra om dina nya äventyr här vad det lider!


signatur

K9
:.:

Fragtjuv

Lycka till med vad det nu blir i framtiden och tack för alla fantastiska år.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Lycka till Calle! Jag blir nyfiken på vilken den första artikeln Calle skrev och hur han började på FZ!

Inaktiv

Jag har alltid gillat dig Calle! Det var du som fick mig att känna mig välkommen till FZ, till den bästa svenska spelsajten enligt mig.

Det är ändå kul att du hänger kvar och lycka till med dina nya utmaningar.

Medlem

jag saknar dig redan! ❤️
Lycka till!! 👍


signatur

autograph

Skriv svar