Crusader Kings III kommer till konsolerna i mars

Robot
Crusader Kings III kommer till konsolerna i mars

Kungliga intriger på Playstation 5 och Xbox Series.

#crusader-kings-iii


Medlem

På Game Pass?

Medlem

Det måste vara en mardröm att navigera alla de menyerna på en konsol?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Frilansare
Skrivet av Dunder:

Det måste vara en mardröm att navigera alla de menyerna på en konsol?

Precis vad jag tänkte, hur fanken ska det fungera? Men upp till bevis, de kanske har någon mörk magi som gör att det funkar.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

På Game Pass?

Ja.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av r4v3nl0rd:

Indeed, det borde man kanske skriva med i nyheten... ganska relevant

Ska bli spännande att se hur de fått det att fungera på konsol, men det blir nog bra. Det är trevligt med PC-spel som tar klivet över till konsol i alla fall. Mer sådant! Ryktas ju om att Age of Empires IV är på gång också...


signatur

Jump in.

Skribent
Skrivet av Joakim Bennet:

Precis vad jag tänkte, hur fanken ska det fungera? Men upp till bevis, de kanske har någon mörk magi som gör att det funkar.

Funkar ju ganska bra med Stellaris, men det känns ju verkligen som helt fel plattform?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Funkar ju ganska bra med Stellaris, men det känns ju verkligen som helt fel plattform?

Stellaris har dock inte i närheten av lika många menyer, "undermenyer" och "under-under-under-menyer" som Crusader kings


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skribent
Skrivet av Dunder:

Stellaris har dock inte i närheten av lika många menyer, "undermenyer" och "under-under-under-menyer" som Crusader kings

Nä det har du rätt i, men jag trodde inte Stellaris skulle funka heller.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Men i crusaders kings kan de ju aktivera mus och tangentbord utan bekymmer

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Najs.

Medlem
Medlem

Kul! Blev lite sugen efter att ha läst recensionen men spelar ej på PC.

Mer otukt åt folket!!!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

1
Skriv svar