Nästa Elder Scrolls Online-expansion fokuserar på Bretons och heter High Isle

Robot
Nästa Elder Scrolls Online-expansion fokuserar på Bretons och heter High Isle
Medlem

I'm itching for a round of gwent.

Medlem

Trots att spelet har ett antal år på nacken gör de fortfarande relativt snygga CG trailer för storyn.

Avstängd
Medlem

Lite sen på bollen... 😁 Något man fortfarande kan hoppa in i? Väldigt casual?

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av inkui:

Lite sen på bollen... 😁 Något man fortfarande kan hoppa in i? Väldigt casual?

Du kan börja spela ESO när som helst, du kan hoppa in vart du vill. Varje år är det en helt ny story och har fokus på helt nya saker!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Super roligt med nytt kapitel och ser fram emot det nya som ska dyka upp. Men det är en sak i U33 som jag och många inte alls är glada över: Account-wide Achievements. Det är inte något som jag uppskattar eller tycker är bra.

Achievements är något som varje karaktär ska förtjäna. T.ex. min tank som aldrig har varit inne i en trial/raid ska nu helt plötsligt kunna ha en titel som jag har kämpat med flera månader på en annan karaktär för att få? Nä - ZoS, jag gillar er, men just denna delen gillar jag inte alls.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Du kan börja spela ESO när som helst, du kan hoppa in vart du vill. Varje år är det en helt ny story och har fokus på helt nya saker!

Hmm.. Kanske hakar på då. Steam hade något erbjudande:
"Köp The Elder Scrolls Online - Blackwood
Includes The Elder Scrolls Online base game, Blackwood, Greymoor, Elsweyr, Summerset, and Morrowind Chapters.

SPECIALKAMPANJ! Erbjudandet gäller till den 3 februari"

200 spänn..

Är det en bra början? Tack!

Medlem

Ett tips är att kolla över en del mods som finns.

En absolut favorit för mig är en reshade som gör spelet så mkt snyggare!
"Home" för menyn.
Jag brukar dock stänga av DOF effekten med F10.

https://www.nexusmods.com/elderscrollsonline/mods/89

Medlem

Har börjat spela ESO i brist på bra nya mmos. Förstahandsvalet var Final Fantasy, men dom hade ju säljstopp. Har kul än så länge, men spelet har den absolut mest samvetslösa mikrotransaktionmodell jag någonsin sett. Spelet hopar time-gated progressions och skittråkiga chores på spelarna och tar sedan bra betalt för att man ska få slippa. Och detta ovanpå både månadsavgift och kostnaden för spelet och expansioner. Och så cosmetics, lottoboxar... ja... som sagt, helt vidrigt.

1
Skriv svar