Vilket spel har berört dig mest?
Jag gillar spel som får en att verkligen känna något annat än adrenalin och kortisol. Berört i denna kontext är väl något djupare än det. "Kind Words" är nog det enda spel som fått mig att gråta tror jag.
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Resident Evil, Quake, Silent Hill, Shenmue, Vice City, San Andreas, Tomb Raider är speciella för mig, Helt unik atmosfär, inga andra spel känns som dom. Quake drömde jag om till och med.
Sämsta jag mått av ett spel var The Last of Us 2.
Mest ledsen blev jag av Persona 4.
Ett av de roligaste är Canis Canem Edit. Kan inte sluta fnissa när jag springer runt och förolämpar alla och skjuter med slangbellan. Spelet har faktiskt härlig atmosfär också.
Kan eventuellt ha släppt en tår eller två när jag klarade Brothers ; A tale of two sons.
Är annars extremt icke-blödig, så det var lite av en överraskning.
EDIT: Känslor av välbehag, upptäckarlust och glädje vet jag att jag fick när man efter ett nattskift kunde starta upp Skyrim och veta att jag hade många timmar själv med ovan nämnda känslor.
Submission is for the weak
Mafia, Max Payne och Splinter Cell är bara några av 100-tals spel som ligger mig nära hjärtat.
Edit: måste bara lägga till Traitors Gate: https://m.youtube.com/watch?v=Intyp2LOs0A
I Regret Nothing
Haha 😆
I Regret Nothing
”To the moon” har lämnat djupa ärr, kan varmt rekommendera
Intressant. Kanske köper det nån dag, verkar ju spännande. Märkligt att jag inte hört talas om det tack för tipset.
I Regret Nothing