Betala för Live-spelande med tjejer

Medlem
Betala för Live-spelande med tjejer

Fan vad patetiskt.

Inaktiv

Stackars satar som kommer använda sig av det där..

Medlem

me tanke på hur världen ser ut så lär ju detta bli en garanterad hit lol.

Medlem

"nåå vad tycker du om mina l33thaxx0r moves? Ska vi hångla eller?"

Medlem

Hahahaha folk orkar inte ens gå ut och försöka träffa brudar, måste kännas bättre att sitta framför failbox med någon brud och faila ännu mer

Inaktiv

HAhahaha så sjukt


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Men herregud vad tarvligt =\

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Hahaha fan vad chill! xD

Medlem

man måste vara bra ensam för att betala för en dylik tjänst :/

Medlem

Tror dom kommer få mycket problem med den där tjänsten, dom tjejer/kvinnor som är med på båten kommer antingen att tröttna på oanständiga förslag, eller ännu värre(för tjänsten) nappa på olagliga erbjudanden från de manliga kunderna, då lär det ta hus i helvete.

Men men, såhär i dåliga tider så kanske folk, kvinnor i det här fallet, är beredda att töja lite på gränserna för vad de accepterar för att få behålla sin inkomst.

I dåliga tider är det goda tider för desperata män.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Fan vad patetiskt.

Kan bara hålla med.

Medlem

Det är en sjukvärld jag lever i. Inte förvånad.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

alltså seriöst, jag trodde först att det iaf var att man fick MS points om man introducerade en tjej för live. DET hade varit löjligt men ändå okej,det HÄR är ju bara skitdåligt.

Vem fan kom på den idén? Den personen gjorde det ju för att spy på stereotypen att gamers inte har något socialt liv.

Medlem

hahaha


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Helt sjukt!


signatur
Medlem

Ser inget fel i det. Om det finns tjejer som är villiga att jobba där och folk som vill använda tjänsten så varför inte.

Medlem
Medlem
Medlem

Jag hoppas ni betatestar den här tjänsten *cough*

Medlem

Bra för dom som har sociala svårigheter, alla behöver känna sig älskade och tjejerna tjänar ju något på det med. Tycker inte alls det är fy och skam, men tyvärr kommer nog många känna sig lurade i slutändan när dom misstar det för kärlek.

Medlem

TV-spelshoror!

Medlem

Detta gör mig snabbt påmind om "Achievement whore"-klippet på youtube som visade hur man kunde hyra en "achievement whore" som sedan klarade ut spel åt dig så att du fick gamerscore.

Detta har dock gått från roligt skämt till tämligen bisarr och skrattretande verklighet i och med detta.

Hittade länken just: http://www.youtube.com/watch?v=gk9qKdYtF3U

KoP
Medlem

Alltid lockar det väl nån desperat kåtbock.

Medlem

hahahahaha


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Detta låter som en helt strålande idé! Jag är lite besviken över att det inte var jag som kom på det. Jävlar vad dyra tjejerna var i drift, förövrigt.

Medlem

Ja vad ska man säga? Oavsett så blir det ju billigare än vad det kostar att ringa till någon av alla de telefonlinjer som tar 19.90kr/minut.

Medlem

det här var bara för mycket...

Medlem

Spelindustrin i ett nötskal om inte annat

123
Skriv svar