Rykte: Släpps A Plague Tale: Requiem redan i juni?

Robot
Rykte: Släpps A Plague Tale: Requiem redan i juni?

Officiella brittiska Xbox-sajten har i alla fall råkat publicerat ett datum.

#xbox, #a-plague-tale-requiem, #juni, #relase


Medlem

Hoppas! Första spelet är fantastiskt


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Vore trevligt!

Vet egentligen inte riktigt vad som fick mig att älska det. Men spelet fängslade mig ordentligt, matade igenom hela spelet på en gång.

Medlem

jag är taggad för detta spel. Men frågan är om dom kan leva upp till 1an och leverera så 2an blir minst lika bra eller till och med en ännu bättre upplevelse, känner mig tveksam på den punkten.

Avstängd

Är ettan så bra alltså? Jag har startat det fem gånger men inte orkat ta mig igenom. Får ge det en sjätte chans trots allt.

Ambassadör
Xbox

Släpps direkt på Xbox Game Pass också, så det blir till att spela vid release helt klart. Det första var mycket trevligt!


signatur

Jump in.

Atmosfären är fantastisk i första spelet. Påminner mig om The Last of Us, utan gitarrerna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

One
Medlem

Äh. Inget sommarspel ju.
Bör släppas mid-nov 😁👍

Medlem

Spelade det första spelet förra veckan. Helt okej, det når inte hela vägen upp till vad de försöker vara. Men kul att fler ger sig in på genren drama. För uppföljaren så kommer jag spela på franska; det är väldigt stelt med de engelska rösterna (barnskådespelare).

Medlem
Skrivet av itsnotme:

För uppföljaren så kommer jag spela på franska; det är väldigt stelt med de engelska rösterna (barnskådespelare).

Det gjorde jag med ettan och kan rekommendera det! Förstärkte känslan.

MEN! Stör mig på att även karaktärer som faktiskt ska prata engelska dubbas till franska. Fattar att det beror på att fransoserna vill ha en helt franskdubbad version. Men när de ändå har spelat in både franska och engelska röster önskar jag att det fanns ett menyval för oss som vill att alla karaktärer pratar rätt språk.

Moderator

Jag sträckspelade ettan, ser verkligen fram emot uppföljaren!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Millen:

Det gjorde jag med ettan och kan rekommendera det! Förstärkte känslan.

MEN! Stör mig på att även karaktärer som faktiskt ska prata engelska dubbas till franska. Fattar att det beror på att fransoserna vill ha en helt franskdubbad version. Men när de ändå har spelat in både franska och engelska röster önskar jag att det fanns ett menyval för oss som vill att alla karaktärer pratar rätt språk.

Verkligen! Franskan var överlägsen trots dumheterna med de engelska soldaterna.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar