Portal 2 tillkännagett

Robot
Portal 2 tillkännagett

Jag läste för snabbt och trodde att det stod "Postal", tur att jag läste fel. Portal 2 är välkommet!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

japp! har väntat på detta. nu får man nog en bit a kakan så att säga!
var längesen portal kom ut men valve är världens bästa spelutvecklare så man blir nog inte besviken av det tar tid för dom. nästa ep3 sen eller? nu får hl2 och portal en fortsättning på storyn i hl2 universumet

Medlem

Säljs med Half-life 2 episode 3 kanske? Hoppas

Medlem

Det roliga är att utannonseringen på steam ger ett nytt lösenord och inloggningsnamn (http://store.steampowered.com/news/3559/ understrukna bokstäver) till BBS servern som spottat ut ASCII-bilder och en nedräkning till utannonseringen.

Med det nya lösen/inlogg så får man bilder som hintar om att det ska komma med coop
http://booto.bur.st/portal/coop.jpg

(info från http://www.facepunch.com/showthread.php?t=904084)

Medlem

Fan va underbart. Nu väntar jag bara på mer från EP3.

Inaktiv

Vart är HL2 EP3 VALVE?!


signatur

Ta en gärna en titt på mina GB/C och GC emulatorer www.tuxemu.se.nu :)

Inaktiv
Skrivet av Gamestop:

Coming this holiday. Portal 2 is the sequel to 2007's Game of the Year and draws from the award-winning formula of innovative game play, story, and music that earned the original over 70 industry accolades. Features single and multiplayer co-op modes. The single-player portion of Portal 2 introduces a cast of dynamic new characters, a host of fresh puzzle elements, and a much larger set of devious test chambers. Players will explore never-before-seen areas of the Aperture Science Labs and be reunited with GLaDOS, the occasionally murderous computer companion who guided them through the original game. The game?s two-player cooperative mode features its own entirely separate campaign with a unique story, test chambers, and two new player characters. This new mode forces players to reconsider everything they thought they knew about portals. Success will require them to not just act cooperatively, but to think cooperatively.

Gamestop.com's beskrivning på spelet.

Co-op confirmed!

Medlem

Ja det här var ju veckans höjdpunkt utan tvekan. Portal var ju SJUKT bra. SJUKT bra I tell you!

Och om de lyckas med multiplayer coop så kan det nästan bli bäst någonsin.

Medlem

This was a triumph.

Medlem

Portal var kul, men jag vill ha episod 3 eller HL3 också, får hoppas att allt kommer samtidigt i Gula Paketet eller nått =P

Inaktiv

Snajs! Verkar riktigt spännande!

Inaktiv

Team Fortress 3

Portal 2

Half Life 2 Episod 3

Orange Box 2! Komigen Valve!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Orange Box 2! Komigen Valve!

Orange? Borde vara Blue Box med tanke på portalernas färg

AW8
Medlem

JA!!!
Och redan till julen också!

Nu fattas bara Episode 3!!!!

Skrivet av Toomsie:

This was a triumph.

I'M MAKING A NOTE HERE, HUGE SUCCESS!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Kan bli intressant.

Medlem
Skrivet av Toomsie:

This was a triumph.

I'm making a note here, huge success.

EDIT: fack redan skrivet

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag läste för snabbt och trodde att det stod "Postal", tur att jag läste fel. Portal 2 är välkommet!

Postal 2 är ju redan tillkännagivet så.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vart är mitt ep:3 då?... Valve börjar gå mig på nerverna!!! *RRAAAGEEE* >_<

Medlem

Längtar, portal är bland de bästa utav de spel jag har spelat.


signatur
Medlem

Ooh grymt!
Hoppas de utannonserar HL2 EP3 snart också.

Medlem

JAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D:D:D:D

Medlem

Har en känsla av att Portal 2 och Ep3 går hand i hand.

Reason for edit: slarvfel!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Valve har väll redan gått ut med detta förut i
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23737 ?

Nåja, goda nyheter. Längtar

Medlem

Man undrar milt: varför då? Var det någon som ens orkade spela ut första portal? Det var roligt i fem minuter, sedan blev det långtråkigt.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Nice.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av gryzor:

Man undrar milt: varför då? Var det någon som ens orkade spela ut första portal? Det var roligt i fem minuter, sedan blev det långtråkigt.

Låter som någon inte kom förbi första banan

Medlem
Skrivet av gryzor:

Man undrar milt: varför då? Var det någon som ens orkade spela ut första portal? Det var roligt i fem minuter, sedan blev det långtråkigt.

Snarare tvärtom. Spelade genom hela spelet på mindre än en dag och ville ha mer av portal!

Medlem

inte för att vara negativ, men ge oss HL2:ep 3 först, skiter fullständigt ifall Portal 2 kommer eller inte, vill ha ep3 först!!!

Medlem

It's hard to overstate my satisfaction.

12
Skriv svar