Don't Nods handlingsdrivna äventyr Harmony: The Fall of Reverie släpps i juni
Jag tycker atmosfären verkar bra och lite mystisk, men svårt att förstå hur gameplay egentligen är. Jag såg några delar i gameplay-videon där två karaktärer har deras avatarer bredvid varandra och de verkar prata "in i skärmen" vilket är extremt onaturligt. Jag hade hoppats att de fortsatt med deras mer involverande gameplay a la Life is strange och Tell me why. Hoppas övriga gameplay ser bättre ut. Gillar Don't Nod och den grafisk stilen i spelet är mycket vacker, så hoppas
Inget för mig tyvärr. Jag diggar DontNod o deras vanliga spel som Life is Strange, Vampyr m.m. Men visuella platta romaner är inget för egen del. Önskar traditionella spel där man styr sin protagonist i en 3D värld.
Hoppas en uppföljare till Vampyr släpps framöver.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Hoppas en uppföljare till Vampyr släpps framöver.
Vampyr hade en jäkla massa brister men jösses vilken stämning det hade. Londons dimmiga gator var helt otroliga.
Vampyr hade en jäkla massa brister men jösses vilken stämning det hade. Londons dimmiga gator var helt otroliga.
Ja verkligen. Var ett lite annorlunda spel. Just kontrollen över vampyr protagonisten kändes lite klumpig. Man vande sig dock efter några timmar. Men den biten behöver de slipa på om de skulle göra en uppföljare. Annars finns det fina komponenter i spelets grund.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||