Läckage från God of War III

Robot
Inaktiv
Läckage från God of War III

MEINE BRÜDER! Detta ska kollas in. Jag har inte spelat de tidigare spelen, men jag funderar på att skaffa allihopa!


signatur

lololololol

Medlem

Wow, jag måste fixa spelet dubbat på tyska! Låter ju så mycket coolare än vad det kan göra på engelska

Medlem
Skrivet av flio3:

MEINE BRÜDER! Detta ska kollas in. Jag har inte spelat de tidigare spelen, men jag funderar på att skaffa allihopa!

Gör det! Köpte mig GoW Collection... underbara spel, båda två. Ser fram emot trean!

Medlem

Tyska... Seriously


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Ser ruggigt bra ut, Snäppet bättre än Uncharted 2 som hittills är det snyggaste konsolspelet. Kommer bli långa 2 veckor att vänta.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

OMG...of War

Ser riktigt episkt ut. Awesome!

Medlem

Vart kan vi som bor i Sverige få tag i GoW Collection?? Finns det inte bara import?? Fungerar det på min PS3a??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Vart kan vi som bor i Sverige få tag i GoW Collection?? Finns det inte bara import?? Fungerar det på min PS3a??

ps3 är regionsfri


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Nu kan ju de som tycker Dantes Inferno va bra gå och lägga sig..

Medlem
Skrivet av Remus:

Vart kan vi som bor i Sverige få tag i GoW Collection?? Finns det inte bara import?? Fungerar det på min PS3a??

Jag kan tipsa om megastore.se. Köpte det för 400 kronor inklusive frakt.

Fungerar perfekt och spelen är så sjukt grymma!

Smygkikade lite på denna gameplayfilm och det tar ju banne mig vid EXAKT där tvåan slutar. Kratos är sur som satan på gudarna och skall pwna de, och till sin hjälp har han moder Jord blandannat.

GE MIG NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Har du någon länk till det erbjudandet? Jag ser bara God of War 3 för 594 kr (utan frakt) på Megastore.

Edit: Läste fel, det var ju GoW Collection det gällde.

Medlem
Skrivet av Sito:

Ser ruggigt bra ut, Snäppet bättre än Uncharted 2 som hittills är det snyggaste konsolspelet. Kommer bli långa 2 veckor att vänta.

Håller med, tycker faktiskt uncharted är det snyggaste spelet hittils, just pga hur allting i spelet sammanflyter på ett perfekt sätt, visst är väl crysis snyggare på ett sätt men nej, uncharted är snyggare. Provade GOW 3 demot igår, och jag tror fan det kan platsa på toppen med, utsökt!


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem
Skrivet av Remus:

Vart kan vi som bor i Sverige få tag i GoW Collection?? Finns det inte bara import?? Fungerar det på min PS3a??

Jag beställde från www.axelmusic.com direkt när det släpptes. Ligger på 322 spänn plus typ 20kr frakt där just nu. Hade mitt i postlådan efter några dagar även fast dom skickar från kanada.

Medlem

Fyfan vad nice det verkar, lät riktigt grymt på tyska också

Medlem

Min xbox fick smaka den röda döden så var ju bara lägligt att beställa en ps3a lagom till gow3

Medlem

Ni som vill importera det ingen ide o köpa om ni inte har HD tv eller gammal TV som klarar av 60hz annars får ni svart/vit bild ^^

1
Skriv svar