Cyberpunk 2077: Phantom Liberty uppvisat och släpps i september
Underbart, blir utan tvekan att spela dag ett.
Tror du det är så bra eller gillar du buggar?
Tror du det är så bra eller gillar du buggar?
Tror det kommer vara så bra och väljer att tro att dom har lärt sig sin läxa och inte släpper ett helt trasigt spel.
Tror du det är så bra eller gillar du buggar?
Spelade dag 1 och det är fortfarande bland det bästa som släppts under 20talet.
🖥 i5 9600k || RTX 2080 || Z390 || 16GB DDR4 || ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 || LG 55" CX
Vet inte hur många gånger jag startat Cyberpunk pch tröttnat varenda gång. Så mycket potential och så blev det som det blev.
Allt känns bara dött…det finns inget liv i staden alls. Ingen interaktion i princip som är utanför storyn. Hela spelet känns som att man enbart följer storyn, utan något övrigt innehåll.
Vad tänkte CDPR när de trodde folk ville ha mer keanu? Hans träiga skådespel tillför verkligen noll.
Utveckla gärna vad du menar då jag tyckte han medförde mycket till spelet. Så ja, jag vill ha mer Keanu.
Ser fram emot expansionen och kommer lira igenom det någon gång i framtiden då jag älskade Cyberpunk 2077.
Det är inte bara en expansion utan det tillkommer många förändringar till spelet: https://www.videogameschronicle.com/features/cyberpunks-expan...
Bland annat polissystemet, UI och UX. Känns fräscht
Man kan bara önska att de någon gång sätter en limit på antal granater man kan bära med sig. Att kunna spränga sig igenom alla strider genom att lobba iväg 30 stycken känns lite sådär. T.o.m witcher 3 hade begränsningar där. Även techvapnen skulle må bra av lite balanserande, då de i princip är wall hacks utan tidsbegränsning.
Utveckla gärna vad du menar då jag tyckte han medförde mycket till spelet. Så ja, jag vill ha mer Keanu.
Ser fram emot expansionen och kommer lira igenom det någon gång i framtiden då jag älskade Cyberpunk 2077.
Usel skådespelare som tar en ur upplevelsen.
Saxar från Reddit. Som några redan nämnt så kommer det många förändringar i och med expansionen. Bland annat:
Virtually every system of the main game has been changed and/or updated.
police system is completely reworked with multiple tiers of NCPD/mercs chasing you down in vehicles according to your wanted level, apparently on level 5 maxtac will chase you down and it will be some sort of bossfight against them (source: https://www.youtube.com/watch?v=riK1i8lQwRM&t=511s)
perks and skills have been completely overhauled, no longer simple passive stat boosts, much more active abilities like different melee finishers, a dash, or the ability to deflect bullets with melee weapons
an entirely new 6th skill tree that uses a different type of skill points (relic points) that will be used to add new abilities to your cyberware
the difficulty curve is reworked/rebalanced
the loot tiers are reworked
archetypes of enemies have been redone for more variety in combat encounters
installing cyberware now has an effect on your body and you cant install too much or else you will go cyberpsycho (no idea what that looks like in game)
installing cyberware now has a first person cutscene added to it, just like in the prologue at Vik's clinic
you can now "attune" cyberware to one of your attributes, making it more efficient if you have invested in that attribute; example here optical camo is attuned to the "cool" attribute: https://i.imgur.com/1UI9SEX.png
armor is no longer tied to clothing, it instead tied to your cybernetics
vehicle combat is added to the game, you can even use your katana on your bike
you will be able to hack vehicles, similar to the Watch Dogs games
vehicles are no longer bought from fixers, but bought through a website set up by wakako
some vehicles have guns installed on them (machine guns, rocket launchers)
new type of infinitely replayable/repeatable missions are being added where you need to steal certain vehicles marked on your map
new activity introduced "airdrops", loot caches that drop randomly on the map that you can fight over and retrieve for yourself
tons of new random events/activities are added to make the world feel more alive, like car chases and gang fights
Källa: https://www.videogameschronicle.com/features/cyberpunks-expan...
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"
Saxar från Reddit. Som några redan nämnt så kommer det många förändringar i och med expansionen. Bland annat:
Virtually every system of the main game has been changed and/or updated.
police system is completely reworked with multiple tiers of NCPD/mercs chasing you down in vehicles according to your wanted level, apparently on level 5 maxtac will chase you down and it will be some sort of bossfight against them (source: https://www.youtube.com/watch?v=riK1i8lQwRM&t=511s)
perks and skills have been completely overhauled, no longer simple passive stat boosts, much more active abilities like different melee finishers, a dash, or the ability to deflect bullets with melee weapons
an entirely new 6th skill tree that uses a different type of skill points (relic points) that will be used to add new abilities to your cyberware
the difficulty curve is reworked/rebalanced
the loot tiers are reworked
archetypes of enemies have been redone for more variety in combat encounters
installing cyberware now has an effect on your body and you cant install too much or else you will go cyberpsycho (no idea what that looks like in game)
installing cyberware now has a first person cutscene added to it, just like in the prologue at Vik's clinic
you can now "attune" cyberware to one of your attributes, making it more efficient if you have invested in that attribute; example here optical camo is attuned to the "cool" attribute: https://i.imgur.com/1UI9SEX.png
armor is no longer tied to clothing, it instead tied to your cybernetics
vehicle combat is added to the game, you can even use your katana on your bike
you will be able to hack vehicles, similar to the Watch Dogs games
vehicles are no longer bought from fixers, but bought through a website set up by wakako
some vehicles have guns installed on them (machine guns, rocket launchers)
new type of infinitely replayable/repeatable missions are being added where you need to steal certain vehicles marked on your map
new activity introduced "airdrops", loot caches that drop randomly on the map that you can fight over and retrieve for yourself
tons of new random events/activities are added to make the world feel more alive, like car chases and gang fights
Källa: https://www.videogameschronicle.com/features/cyberpunks-expan...
Låter som det är bud på en ny genomspelning när expansionen kommer. Inte kört nån genomspelning efter den första än.
Usel skådespelare som tar en ur upplevelsen.
Va, då har du missat feta filmer som Djävuelns Advokat, Speed, Point Break, Efterlyst, Johnny Memonic plus några till som är bland de bästa rullarna från 90-talet
Låter som det är bud på en ny genomspelning när expansionen kommer. Inte kört nån genomspelning efter den första än.
Absolut, är i samma sits. Ser fram emot expansionen
Men det blir mycket till hösten med Starfield, Forza Motorsport, Cities: Skylines II och Phantom Liberty på det 😅
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"