Enshrouded har fått en färdplan för 2024

Robot
Enshrouded har fått en färdplan för 2024

Allt från Steam Deck-stöd till vädersystem och vatten(!).

#Enshrouded, #Keen-games, #nyhetstips


Medlem

Väntar ivrigt på console släpp! Ska bli kul att sätta tänderna i detta med sambon!

Testpilot

Trots att spelet är långt ifrån klart, så har det ändå varit årets spel för både mig och min sambo än så länge. Väntar otåligt på att resterande delar av kartan ska låsas upp ihop med alla utlovade tillägg


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Riktigt bra spel. Dock lite besviken över att många byggnader är copy-paste. Trodde i början alla var unika vilket förstörde totala upplevelsen en del när jag märkte att så inte var fallet.

Medlem

Kul att det går bra för spelet. Testade det, men gamla hederliga spring dit hämta det questar blev lite för mycket i mitt tycke. Mycket kändes även procedural generated vilket inte är fel i sig men blev för mycket av samma. Lite mer variation på småbossar hoppas jag att de lägger till framöver. Själva byggandet var dock bland de bättre jag sett i ett Survival lir. Blir kanske att testa igen efter det gått guld.

Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Trots att spelet är långt ifrån klart, så har det ändå varit årets spel för både mig och min sambo än så länge. Väntar otåligt på att resterande delar av kartan ska låsas upp ihop med alla utlovade tillägg

Jag håller helt klart med dig, spelar det med frugan nu och vi har haft superkul. Jag står för det mesta byggandet dock då hon tycker det är för pilligt. Ser verkligen fram emot alla uppdateringar. Speciellt Väder och vatten, kan man hoppas på båtar i framtiden?
Steam Deck support kommer bli nice då vi båda äger en varsin steam deck också.

Medlem

Har haft kul med spelet men tar en paus med det, blir kul att återvända när det tillkommit nyheter.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

1
Skriv svar