Pc-funktionerna i Assassin's Creed Shadows visas upp i ny trailer

Robot
Pc-funktionerna i Assassin's Creed Shadows visas upp i ny trailer

Ray tracing, uppskalning och u-u-u-ultrawide.

#Assassins-creed-shadows, #Ubisoft, #nyhetstips

Medlem

Mitt 3070 svettas redan

Medlem

Ubisoft får ta mycket skit nuförtiden men oavsett vad man tycker så går det inte ta ifrån dem att de vet hur man gör snygga miljöer och animationer iaf. Är ingen beundrare av frame generation så hoppas det går att få till 60fps utan det påslaget .

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Ubisoft får ta mycket skit nuförtiden men oavsett vad man tycker så går det inte ta ifrån dem att de vet hur man gör snygga miljöer och animationer iaf. Är ingen beundrare av frame generation så hoppas det går att få till 60fps utan det påslaget .

Det går det, med tillräckligt kraftfull dator 😅
Sitter själv med en i5 13500 och ett RTX 4070Ti och spelar i 3440x1440 ultrawide. Jag bör ju få till det rätt maxat med DLSS iaf. Undviker också helst frame gen, men det beror på spel också..

I CP2077 så måste jag ha det på för att köra path tracing, men det blev märkbart bättre nu dock med Nvidias uppgraderingar i DLSS iom 50xx-korten. Har man hyfsad bas-fps så blir inte latensen horribel heller med frame gen, men som sagt, det beror på spel också - hur känsligt det är med extra latens i kontrollerna.

Medlem

De här spelen är inte så mycket lönnmord som självmord nuförtiden.

1
Skriv svar