Link är världens bästa hjälte!
Hail to the king baby!
Och blev ett pass i Nintendomatchen.
A King? At best he’ll be in third place, that’s not a position for a king! Mario or Link can be crowned a king at the No 1 position.
Det blev Link då han känns mest som en klassisk hjälte.
Jag avstår röst i bronsmatchen då båda är kassa som hjältar.
Jag hade röstat på Claire Redfield, hertigen hade inget där att göra.
Riktigt tråkiga hjältar, om man ens kan kalla dom det.
Ja, det blev väldigt förutsägbart till slut.
🫶
Gordon Freeman 3:a.
Half-Life 3 confirmed!
Antingen är det passande och poetiskt eller så är det en komplott!!
Riktigt tråkiga hjältar, om man ens kan kalla dom det.
OK, jag hugger. Varför skulle man inte kunna kalla dem det?
Men visst. Det var rätt förutsägbart från början till slut. Och jag är själv inget fan av (moderna) Nintendo, men Mario är ändå Mario och fick min röst i alla ronder. Gubben är en levande legend. Link är däremot tråkig rakt igenom.
OK, jag hugger. Varför skulle man inte kunna kalla dem det?
Men visst. Det var rätt förutsägbart från början till slut. Och jag är själv inget fan av (moderna) Nintendo, men Mario är ändå Mario och fick min röst i alla ronder. Gubben är en levande legend. Link är däremot tråkig rakt igenom.
Absolut inget emot Mario, gillar att spela honom. Kan ge att han är en vardagshjälte som räddar sin tjej.
Men en riktig hjälte är lite mer rädda världen från undergång eller något sånt.
Bara lite svårt att se Mario som någon slags superhjälte faktiskt.
Absolut inget emot Mario, gillar att spela honom. Kan ge att han är en vardagshjälte som räddar sin tjej.
Men en riktig hjälte är lite mer rädda världen från undergång eller något sånt.
Bara lite svårt att se Mario som någon slags superhjälte faktiskt.
Alrajt, det köper jag!
Svårt detta faktiskt. Vet ärligt talat inte vem jag allra helst hade sett på förstaplatsen, men Lo Wang från Shadow Warrior 1997 kniper nog platsen trots allt. Som Duke Nukem fast roligare.
Alrajt, det köper jag!
Svårt detta faktiskt. Vet ärligt talat inte vem jag allra helst hade sett på förstaplatsen, men Lo Wang från Shadow Warrior 1997 kniper nog platsen trots allt. Som Duke Nukem fast roligare.
Ja riktigt svårt, jag kan inte bestämma mig.
Vad hände med Världens-bästa-vapen tävlingen? Det var nomineringar, men sen blev det tyst.
Det var nån galning som mörda folk på en skola i Sverige så dom hoppade den tills vidare. Jag skulle gärna se den igen
Vafan, jag trodde Duke Nukem skulle slå Gordon. Eller Duxer Nuxem som en bekant sa när vi var barn 🤣
Ett mysterium att Mr Bajskorv blev nominerad, och hamnade så högt. För 25 år sen så hade jag förstått att fossilen varit relevant.