Switch Online + Expansion Pack-folket får Zelda-uppgraderingar utan extra kostnad
Får man behålla uppgraderingen även efter ens prenumeration löpt ut?
Inte en chans
Får man behålla uppgraderingen även efter ens prenumeration löpt ut?
Nej, det står att du måste ha ett aktivt medlemskap.
Längs ner på sidan
https://www.nintendo.com/us/gaming-systems/switch-2/featured-...
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Detta är smart, de sätter uppgraderingskostnaderna rätt högt så det ser ut som NSO blir ännu mer värt sina slantar när sånt här ingår! Blev mycket glad på Switchen när DLC till både Animal Crossing och Mario Kart 8 DX "ingick" (mer hyrdes men ja) i kostnaden men kommer nog ändå skaffa dessa fysiskt för samlande men ändå.
Klart intressant. Kollade priser på UK sajten:
Nintendo Switch Online Individual
12 months, 200 SEK
Nintendo Switch Online + Expansion Pack Individual
12 months, 429 SEK
Nintendo Switch Online Family
12 months, 350 SEK
Nintendo Switch Online + Expansion Pack Family
12 months, 689 SEK
Klart intressant. Kollade priser på UK sajten:
Nintendo Switch Online Individual
12 months, 200 SEK
Nintendo Switch Online + Expansion Pack Individual
12 months, 429 SEK
Nintendo Switch Online Family
12 months, 350 SEK
Nintendo Switch Online + Expansion Pack Family
12 months, 689 SEK
Oh, så de kommer inte öka kostnaden för Switch 2?
Oh, så de kommer inte öka kostnaden för Switch 2?
Har betalat 689:- för "familjen" sedan Expansion Pack släpptes i alla fall. Sjukt värt att dela på med 7 nära, kära och random snubbe bakom ICA.
Om en "uppgradering" faktiskt inkluderar nytt content, förbättrade modeller, texturer etc. För all del då kan de få mina slantar. Men om det endast är en höjd upplösning och/el högre framerate... dvs det man får "gratis" av bättre hw, då är jag definitivt mindre nöjd om jag behöver betala för det.
Även om Nintendo tar betalt för uppdateringar (om du inte har online + expansion pack) så tycker jag deras "Switch 2-versioner" är genomarbetade och ger betydligt mer än bara upplösning och fler FPS.
Kan tillägga att skillnaden på Metroid 4 var en bidragande faktor till att jag gjorde en förbeställning på Switch 2 för 6399 kr med Mario Kart inkluderat.