The Division 2 – Battle For Brooklyn släpps idag
New York var ballare, så gör inte mig nåt
Gjorde mig faktiskt sugen på att dra hem det igen. Alltid trevligt att levla en gubbe i The Division.
Ja eller hur, Har tappat räkningen på mina gummor jag har gått från 0-40 med.
Det här är ju ett kortare DLC, kanske 7-10 timmar beroende på open world distraktioner, Ska bli intressant var det leder oss i loren även om det är fristående så har det ju ett samanhang i det stora hela. Även det som i huvudspelet kallades "side missions" och inte var återspelbara ska vara det här med alla svårighetsgrader.
Jag hoppas det är lika bra som NY DLC'n då har de lyckats.
Och för er som är nyfikna på storyn här har ni över fyra timmar av det från våra allas NGN, eller som han själv säger: "a brief overview of the story."
https://www.youtube.com/watch?v=U2CHVGvkOfA
Flera på Steam säger att de köpt Ultimate Edition där nya Brooklyn DLC ingår men inte fått det. Ett exempel på länken nedan. Bilden visar att det ska ingå i Ultimate Edition. Har antagligen något med Steam-versionen att göra, de har schabblat där tidigare.
https://steamcommunity.com/profiles/76561198087953421/recomme...

Har spelat för många timmar i i Div2. Senaste tiden har det varit lite samma. Dra upp Exp på de nya set/name saker som kommit.
Har inte hunnit spela så mycket än men blir att köra lite till efter jobbet.
Det lilla jag har provat så är det samma sak men att man får göra det i ett nytt område. Har inte tittat för mycke på de nya som kommit men hoppas man kan hitta nån build som inte är för mycket sämre än Striker.
Väldigt mycket har hänt sen du spelade sist kan jag bara säga.
Haha, ja det verkar som det, jag visste inte ens att de körde säsonger😅 Jag spenderade första kvarten med att klicka ner pop ups om diverse nya features, man tog ett par steg sen pop up😅
Har kört nya mini-expansionen ett litet tag, och det var kul med nya miljöer att utforska. Temat känns förstås igen. Bytte vapen för att få lite variation, kör en SMG nu. Kort räckvidd och många omladdningar men hastigheten är brutal.
Får hoppas det inte är allt för långt till nästa spel i serien
Nu när man kört genom hela måste jag säga att jag är ganska nöjd.
Om än ganska liten expansion så gillade jag den starkt, kändes skönt att äntligen få ny content efter så många år med enbart seasons.
Det var väldigt kul att kunna springa runt på kartan igen och hela tiden upptäcka något nytt, massa collectibles att samla, leta nya namngivna fiender osv.
Bra expansion trots sin korta speltid.
Nu när man kört genom hela måste jag säga att jag är ganska nöjd.
Om än ganska liten expansion så gillade jag den starkt, kändes skönt att äntligen få ny content efter så många år med enbart seasons.
Det var väldigt kul att kunna springa runt på kartan igen och hela tiden upptäcka något nytt, massa collectibles att samla, leta nya namngivna fiender osv.
Bra expansion trots sin korta speltid.
Hur lång tid tog det för dig, ungefär? Lite sugen på att återvända, måste jag medge. 😊
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Hur lång tid tog det för dig, ungefär? Lite sugen på att återvända, måste jag medge. 😊
Skulle väl säga en 10-12 timmar för själva storyn.
Då hade jag dock inte särskilt bråttom.
Sista uppdraget är ett långt ett, tog en jävla tid om man jämför med alla andra uppdrag i spelet.
Men det är inget jag klagar på direkt.
Skulle väl säga en 10-12 timmar för själva storyn.
Då hade jag dock inte särskilt bråttom.
Sista uppdraget är ett långt ett, tog en jävla tid om man jämför med alla andra uppdrag i spelet.
Men det är inget jag klagar på direkt.
Tycker jag låter fullt acceptabelt. Spelar ganska långsamt, så kan jag klämma ur 10-15 timmar är det klart värt det. Tack för svar! 😊
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg