FZ High Score – Vi har en vinnare!

Robot
FZ High Score – Vi har en vinnare!

Efter tre månader och tio spel är vi i mål – och säsong 3 börjar redan i morgon!

#fz-high-score

Medlem

HA, topp 200. Beat that!

Grattis @lerb till vinsten!

Redaktör

Hade som mål att klättra förbi @Tomas Helenius, men får nöja med delad placering.
Riktigt snyggt jobbat @lerb, @Juuvel och @Piraten88!

Medlem

Grattis!

Mitt mål var att slå skribenterna på FZ.

Fragtjuv

Snyggt jobbat samtlige deltagare, lite extra till topp 3 förstås, stort grattis!

Själv hade jag som mål att ta mig in på topp 10 och med en niondeplacering så får jag vara nöjd. Sommarsäsongen satsar jag på top 5!

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Releasehästryttare
Medlem

Strort grattis! Målet var topp 100, men några olyckliga gissningar (ja, jag kollar på er Nighrein, Claire Obscure och Date Everything) gjorde att jag inte nådde ända fram plats 147 får man ändå tycka är okej!

signatur

Submission is for the weak

Grattis, själv slutade jag på plats 251.

signatur

ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ

Medlem

Wow det blev top 10

Grattis till er som vann ett pris!

Medlem

Kul med en andraplats och stort grattis @lerb till en välförtjänt vinst!

brrap brrap pew pew

Fasen vad kul, och sjukt! Grymt köttat allihop!

signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Lyckades med nöd och näppe hålla mig kvar i topp 100, slutade på plats 98. Började starkt med bullseye på South of Midnight sen har det gått utför. Men riktigt kul oavsett!

Spännande med ett nytt poängsystem också, hoppas det blir ännu bättre

Grattis till vinnarna och till FZ som gjort det roligare att följa med i spel man själv inte nödvändigtvis hade varit intresserad av i andra fall!

Skribent

Grattis vinnarna!

Själv låg jag stadigt utanför topp 100 fram till näst sista omgången. Avslutade starkt med min första spik och landade därmed inom topp 50, vilket jag med tanke på min mestadels svaga säsong är sjukt nöjd med!

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Det var som attan! Grattis @lerb till första platsen & @Juuvel till andra plats!

Medlem

Grattis till vinnarna!

Jag är nöjd med att ha tagit poäng i alla omgångar. Jag var en poäng fel på DS2 från att ha tagit en tredje fullträff.

Skägg.
10 Chambers

Nöjd med två fullpoängare och #28 på listan!

signatur
Skärmdumpsmästare

Grattis Lerb, ser fram emot nästa redan!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Grattis till topp tre!

6:e plats för en annan var långt över förväntan!

Medlem

Topp 30 är nöjd. Råkade missa att gissa betyg på Clair Obscur: Expedition 33,. Roligt tävling ska fortsätta nästa säsong.

Medlem

Klarade målet, att vara bättre än min storebror! Sen att nå plats 77 var en trevlig bonus

Medlem

Gick åt helvete i början. Mycket sämre än säsong ett.
Men prickade exakt rätt på Dune och Death Stranding. Så 84e plats.

Testpilot

Kom på 84: e plats. Är det bra? Hur många deltagare är det totalt?

Dödgrävaren

En 1a på Commandos och 2a på Clair Obscur sänkte mig lite, men hamnade på 70 poäng totalt och en 23:e-plats, så får väl ändå vara nöjd. Kul tävling!

1
Skriv svar