Diskutera – Vilket är tidernas bästa Xbox-spel?
Forza Motorsport 4. Tyvärr har alla versioner därefter tappat i upplevelse, trots att det fortsatt är det racingspel med mest övertygande körkänsla. Senaste versionen består typ av en meny och en lista med bilar. Snyggt på banan men helt utan spelglädje i övrigt. Så kan det gå när storbolagen tar över.
Gears of War serien är ju hands down det absolut bästa som de någonsin producerat, att välja ut just ett specifikt spel i serien blir svårt men för mig kan man skriva av Judgement och fyran direkt.
Sen blir det svårare, ettan är ju ikonisk med sin trailer, coversystemet som var helt nytt då och allt sånt. Tvåan med sin berättelse tog det ju till än högre höjder, men för mig personligen så tror jag nog ändå att jag landar i trean. "Slutet" på resan, men också där jag tycker att helheten blir som alldeles bäst.
Halo 3 tycker jag, var ett fenomen när det kom och alla jag kände spelade det varje dag i månader. Halo 1 och 2 har många punkter för att vara bättre på sina egna sätt, men ingen kan påstå att Halo 3 inte var ett större fenomen när det kom ut, känndes som hela världen stannade upp för dess ankomst.
Ori and the blind forest skulle jag säga är det bästa jag spelat från Xbox men spelat via min Steam.
Vad är det bästa jag spelat från Playstation? Troligtvis är det Bloodborne då jag lagt flest timmar i det.
Nintendo blir dock svårare för det finns så extremt mycket bra.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Landar nog i Halo 2. Det Halo 2 gjorde på orginal xlådan saknar nog motstycke. Halo 3 må vara spelet som gjorde att den breda massan nådde Multiplayer scenen osv, men Halo 2 var långt före sin tid. Och jag tycker nog kampanjen var lite bättre.
Cortanas: "Thanks fot the tank. He never gets me anything" lever rent free i mitt huvud.
För övrigt så har jag väldigt svårt för Gears serien. Har lite polare som älskar det och har försökt få mig att fastna för det, men... nej.
Heja Blåvitt
Halo: Combat Evolved, jag och mina vänner Lanade sönder det spelet när vi gick i skolan. Fina minnen 😁
Fina minnen ❤️ Capture the flag på sidewinder eller Blood gulch 🙂
I need a weapon - Spartan 117
Fina minnen ❤️ Capture the flag på sidewinder eller Blood gulch 🙂
När vi skrev ut alla maps på skolans skrivare och la upp en strategi för nästa LAN 😂
När vi skrev ut alla maps på skolans skrivare och la upp en strategi för nästa LAN 😂
Ajemän, de gick före allt 😅👍
I need a weapon - Spartan 117
Gears of war 3.
Japp, ganska självklart
Japp, ganska självklart
Egentligen skulle jag nog säga hela originaltrilogin men vi fick ju bara välja ett.
Lite lustigt och sorgligt att man då tyckte berättelsen var mellanmjölk men idag skulle den slå de största hollywoodproduktionerna på fingrarna.
Helt klart en annan tid.