Spelhelgen är här – vad ska du spela?

Robot
Spelhelgen är här – vad ska du spela?

Testar nya Kunio-kun-spel i den senaste Technos-samlingen!

Medlem

CS2, DotA2 och så kanske testa Striden.

Medlem

Blir att ge Cyberpunk 2077 en ny chans nu när det finns på ps plus extra.
Eventuellt fortsätta med Alone in the dark, det är inte särskilt bra i min mening men heller inte mycket sämre än Silent Hill 2- remaken.

Medlem

Köpte en gottepåse för semestern med Steamdeck, men jag tror inte den kan göra Balders gate 3 rättvisa är jag rädd, så jag får nog suga på den tills jag är hemma igen. Ska prova Hades och Beyond: Two souls också, och funkar inte det så blir det backloggen, där Last of Us eller The walk-in-closet delad väntar.

Medlem

Blev klar med BoTW igår och påbörjade precis ToTK.
Kommer också testa THPS 3+4.

Medlem

Tänker dra igång DS2 på söndag när kidsen lämmnar, vill verkligen inte bli störd på något sätt. Tanken är att
lägga någon/några timmar på det varje dag nu under mina 4v semester...

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av joedanger:

Blir att ge Cyberpunk 2077 en ny chans nu när det finns på ps plus extra.
Eventuellt fortsätta med Alone in the dark, det är inte särskilt bra i min mening men heller inte mycket sämre än Silent Hill 2- remaken.

Alone in the Dark är charmigt! Bra southern gothic-atmosfär som jag tycker att de har lyckats utmärkt med och härligt vrickad story. Bra miljöer.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean

Jag kommer fortsätta med min retroresa med Gamecube i helgen. Hoppar just nu mellan Super Mario Sunshine, Luigi's Mansion och Billy Hatcher and the Giant Egg. Men i dag kom även Eternal Darkness i posten så det kanske blir lite skräck också.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Förhoppningsvis blir det 40 challenges done I helgen i PoE

Denna helg fokuserar jag helt och hållet på Final Fantasy VI Pixel Remaster.

Medlem

Jag ska hantera digitala grisar i Farming Simulator 2025 och jag kommer nog kanske baka in lite Starfield i helgen också.

Medlem

Ska lira Borderlands 3 hela kvällen med en polaren inför 4:an, annars blir det nog en och annan runda i Space Marine 2.

Medlem

Fortsätter traska runt i Death Stranding 2!

Troll – skulle jag?!

Kommer inte spela något men har börjat koda lite spel igen efter ett långt uppehåll... Denna gång till Playdate. Fuck GeForce 5080 😉

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Total conflict resistance och Operator även lite six days in falluja kan det nog bli

Medlem

kör igenom vice city igen, musiken alltså

Medlem

Testar lite Off the Grid som är ett Battle Royale spel men finns även DM. Lite district 9 känsla över det hela. Armar och ben kan bytas ut och utrustas med vapen, toxic launcher osv. Verkar rätt coolt 😃👍

Det är beta och gratis, in och testa 😃

Medlem

Kämpar vidare med Witcher 3. Inne på DLC nu. Svårt sugen på att spela något annat, men jag SKA bli klar.

Medlem

Death Stranding

Medlem

Tänker ge mig på det nysläppta Last Camp på xsx i väntan på tisdag då Eriksholm the stolen dream släpps

Medlem

Kämpar på med Throes of the Watchmaker och Ninja Gaiden 3. Tyvärr kom jag på att Age of Mythology Retold var ganska kul också så har börjat spela det med. Så många spel så lite tid.

Medlem

Destiny 2, bounty prep och lite god roll jakt på vapen jag sakna inför Edge of Faith ☺️

signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

PS5 Bloodborne DLC.

Switch 2 Zelda a links awakening.

PC/Steam deck Rain World.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Alone in the Dark är charmigt! Bra southern gothic-atmosfär som jag tycker att de har lyckats utmärkt med och härligt vrickad story. Bra miljöer.

Jag tycker att du har rätt. Finns vissa brister och når inte upp till toppspelen i genren men vissa saker var en positiv överraskning.

Medlem

Fortsätter vidare med Lies of P: Overture.

Medlem

Diablo 4 varvat med lite The crew motorfest

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Kör min vanliga copy-paste: Satisfactory.

Medlem

Blir nog mest Tears of the Kingdom denna helg. Nästan för stort spel haha.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Denna helg blir det Links Awakening, Death Stranding 2 och Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

1
Skriv svar