Spelhelgen är här – vad ska du spela?
Köpte en gottepåse för semestern med Steamdeck, men jag tror inte den kan göra Balders gate 3 rättvisa är jag rädd, så jag får nog suga på den tills jag är hemma igen. Ska prova Hades och Beyond: Two souls också, och funkar inte det så blir det backloggen, där Last of Us eller The walk-in-closet delad väntar.
Blir att ge Cyberpunk 2077 en ny chans nu när det finns på ps plus extra.
Eventuellt fortsätta med Alone in the dark, det är inte särskilt bra i min mening men heller inte mycket sämre än Silent Hill 2- remaken.
Alone in the Dark är charmigt! Bra southern gothic-atmosfär som jag tycker att de har lyckats utmärkt med och härligt vrickad story. Bra miljöer.
Jag kommer fortsätta med min retroresa med Gamecube i helgen. Hoppar just nu mellan Super Mario Sunshine, Luigi's Mansion och Billy Hatcher and the Giant Egg. Men i dag kom även Eternal Darkness i posten så det kanske blir lite skräck också.
Alone in the Dark är charmigt! Bra southern gothic-atmosfär som jag tycker att de har lyckats utmärkt med och härligt vrickad story. Bra miljöer.
Jag tycker att du har rätt. Finns vissa brister och når inte upp till toppspelen i genren men vissa saker var en positiv överraskning.