Missa inte avtäckningen av Battlefield 6 i dag!

Medlem

Vad är hetsigt egentligen? Allt som innefattar någon form av movement eller? Det är ju hets, action och förstörelse som är bfs grej? Ser skitbra ut imo.

Medlem

Såg riktigt bra ut! Såklart hetsen är för att hypa upp? Hoppas på en bra enspelar-kampanj!

Medlem

Kände ingenting från trailern Hoppas på MP revealen

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

En ok trailer ändå, scenerna i New York såg rätt tuffa ut. Hoppas på en välskriven kampanj som man kan gilla lika mycket som 3ans. Den har jag faktiskt spelat om ett par gånger, så det kanske är dags snart igen!

Dice har däremot så mycket att bevisa efter alla fiaskon med 2042.

Medlem

Trilern sa inte mycket alls förutom random explosioner. Gillade dock att de mixade in klassiska bf-temat i musiken så den får ändå tummen upp. Vill gärna se mer.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Ser riktigt bra ut 🤩

Medlem

Hoppas de får till en underhållande SP-upplevelse, MP-shooters finns ju en uppsjö men SP... där är man mer svältfödd. Inte minst om man vill ha en bra sådan.

Kul CV90-cameo i trailern för övrigt. ^^ Nej, jag är inte alls MÖPig som identifierade den på en knapp sekund. Sch. 😅
Undrar dock vad den gör där. Verkar ju vara USA mot någon inte särskilt definierad sydostasiatisk grupp. (Originellt. /s)

Screenshot och referensbild - blir jäkla tydligt när man lägger dem sida vid sida ^^:

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Hoppas de får till en underhållande SP-upplevelse, MP-shooters finns ju en uppsjö men SP... där är man mer svältfödd. Inte minst om man vill ha en bra sådan.

Kul CV90-cameo i trailern för övrigt. ^^ Nej, jag är inte alls MÖPig som identifierade den på en knapp sekund. Sch. 😅
Undrar dock vad den gör där. Verkar ju vara USA mot någon inte särskilt definierad sydostasiatisk grupp. (Originellt. /s)

Screenshot och referensbild - blir jäkla tydligt när man lägger dem sida vid sida ^^:

<Uppladdad bildlänk>

Både Stridsfordon 90 och Gripen är bekräftat från diverse läckor att vara en del av spelet.

Det finns 2 faktioner: NATO + Pax Armata. Kartor kommer finnas i både Gibraltar, Tunisien, New York, Hollywood m.fl.

signatur

Life's a giant party, and I'm not invited...

Medlem
Skrivet av Meurik:

Både Stridsfordon 90 och Gripen är bekräftat från diverse läckor att vara en del av spelet.

Det finns 2 faktioner: NATO + Pax Armata. Kartor kommer finnas i både Gibraltar, Tunisien, New York, Hollywood m.fl.

Ahh, jag har hållit mig ifrån läckor - jag är ingen fan av spoilers. ^^ Trailern gav ju primärt USA-vibbar, lär väl komma mer material allt eftersom. Pax Armata... mitt latin är lite rostigt men, fredsvapen?
Tack för upplysningen dock, okej med lite mer info nu när trailern är släppt, men mer vill jag inte veta!

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Singelplayer trailern påminner mycket om COD, hoppas att MP nästa vecka är mer som BF.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Jodå nog började det rycka i Battlefield-baugetten ändå men försöker undvika helmast innan man fått se riktigt gameplay.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem

Känner som föregående talare. Hade utan tvekan skaffat mus+tangentbord till PS5:an om detta blivit bra!

Medlem

Ser ut och låter som BF så jag är nöjd. När släpps det? Nästa vecka?

Medlem

Det var helt klart en mäktig trailer men:

Remember, no pre orders

Medlem

Gjorde ingenting för eller med mig.. tycker det är så intetsägande..

Nåväl, gameplay inom kort.

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=OC0l4EVtGbQ MP gameplay . Ser bra ute älskar att man kan släppa i väg sina döda lagkamrater.

Medlem

Vill veta vilka antifusksystem de implementerar i mp och om det går att stänga av crossplay så man slipper pc-fuskarna.

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Skribent
Skrivet av Hanzo:

Battlefield Sex: Taktisk Penetration

Den här kommentaren skänkte mig glädje.

signatur

I am the black wizards.

Medlem

Förbokat. Till alla plattformar

Medlem

Kan säkert bli nra. Jag gissar på att det bara är jag som tycker att det känns oskönt att "leka krig" i modern tid på spel under en tid då det är några krig runtom i världen.

Medlem
Skrivet av Andreas88:

Kan säkert bli nra. Jag gissar på att det bara är jag som tycker att det känns oskönt att "leka krig" i modern tid på spel under en tid då det är några krig runtom i världen.

Det är alltid krig runt om i världen. Så länge det är lek och spelet inte simulerar riktigt krig med svält, sjukdomar, massavrättningar och tortyr så säljer det nog ändå.

Medlem

Det var låga odds på att det skulle vara en trailer full med kabooms i takt med en tuff låt.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Det är alltid krig runt om i världen. Så länge det är lek och spelet inte simulerar riktigt krig med svält, sjukdomar, massavrättningar och tortyr så säljer det nog ändå.

Ja det är ju alltid det. Tänkte på det när jag skrev också. Är krigen närmre oss nu? Eller är bara mediarapporteringen mer intensiv?

Medlem

Visst, det ser bra ut. Men det gjorde 2042 trailern också. Håller alla förväntningar nere till betan.

Är denna trailer blandad MP och SP? Vore ju roligt att veta om de lite mer unika karaktärerna kommer vara SP karaktärer eller "elite" skins som BFV.

Medlem

Förvånad över hur många som hoppas på en bra sp-del. Imo så är det inte där försäljningen kommer ske och skulle ha skippat det helt för grym multiplayer som håller en hälsosam spelarbas under många år framöver.

Medlem

Bra trailer, återstår att se om gameplay lever upp till samma känsla.

Medlem
Jag älskar BF

..vilket inte är helt logiskt. Men hallå, logik och känslor hänger sällan ihop.
Ja jag har spelat från start (1942) och har köpt alla släpp efter det. Men flera av dom var inget för mig. Men det spelar ingen roll, jag är (som en dåre) trogen BF. 2042 är min konstanta goto, även om jag delvis tröttnat.
Så nu sitter jag här och hoppas. Jag är hoppfull om än delvis skeptisk. För mig kan det bli allt från pankaka till ett totalt återtagande av den här scenen. Vi får se. Hoppas hoppas..

Medlem
JAS 39 Gripen?
Skrivet av Workout51:

Såg att JAS 39 Gripen ska vara med. Nu blir det svårt att inte köpa

Var såg du det?

Gnällkuk

10:e eller 11:e oktober känns lite väl tidigt? Känns som de kommer trycka ut spelet för tidigt.

Cool trailer dock! Men de som gör trailers för BF är ju alltid sjukt bra. Ser fram emot nästa vecka dock, då vet man bättre vad man kan ha för förväntningar

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av DaddyCoolSwe:

Var såg du det?

Från diverse Battlefield labs läckor:

signatur

Life's a giant party, and I'm not invited...

Skriv svar