Missa inte avtäckningen av Battlefield 6 i dag!
Kände ingenting från trailern Hoppas på MP revealen
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
En ok trailer ändå, scenerna i New York såg rätt tuffa ut. Hoppas på en välskriven kampanj som man kan gilla lika mycket som 3ans. Den har jag faktiskt spelat om ett par gånger, så det kanske är dags snart igen!
Dice har däremot så mycket att bevisa efter alla fiaskon med 2042.
Hoppas de får till en underhållande SP-upplevelse, MP-shooters finns ju en uppsjö men SP... där är man mer svältfödd. Inte minst om man vill ha en bra sådan.
Kul CV90-cameo i trailern för övrigt. ^^ Nej, jag är inte alls MÖPig som identifierade den på en knapp sekund. Sch. 😅
Undrar dock vad den gör där. Verkar ju vara USA mot någon inte särskilt definierad sydostasiatisk grupp. (Originellt. /s)
Screenshot och referensbild - blir jäkla tydligt när man lägger dem sida vid sida ^^:
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Hoppas de får till en underhållande SP-upplevelse, MP-shooters finns ju en uppsjö men SP... där är man mer svältfödd. Inte minst om man vill ha en bra sådan.
Kul CV90-cameo i trailern för övrigt. ^^ Nej, jag är inte alls MÖPig som identifierade den på en knapp sekund. Sch. 😅
Undrar dock vad den gör där. Verkar ju vara USA mot någon inte särskilt definierad sydostasiatisk grupp. (Originellt. /s)
Screenshot och referensbild - blir jäkla tydligt när man lägger dem sida vid sida ^^:
<Uppladdad bildlänk>
Både Stridsfordon 90 och Gripen är bekräftat från diverse läckor att vara en del av spelet.
Det finns 2 faktioner: NATO + Pax Armata. Kartor kommer finnas i både Gibraltar, Tunisien, New York, Hollywood m.fl.
Life's a giant party, and I'm not invited...
Både Stridsfordon 90 och Gripen är bekräftat från diverse läckor att vara en del av spelet.
Det finns 2 faktioner: NATO + Pax Armata. Kartor kommer finnas i både Gibraltar, Tunisien, New York, Hollywood m.fl.
Ahh, jag har hållit mig ifrån läckor - jag är ingen fan av spoilers. ^^ Trailern gav ju primärt USA-vibbar, lär väl komma mer material allt eftersom. Pax Armata... mitt latin är lite rostigt men, fredsvapen?
Tack för upplysningen dock, okej med lite mer info nu när trailern är släppt, men mer vill jag inte veta!
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
https://www.youtube.com/watch?v=OC0l4EVtGbQ MP gameplay . Ser bra ute älskar att man kan släppa i väg sina döda lagkamrater.
Battlefield Sex: Taktisk Penetration
Den här kommentaren skänkte mig glädje.
I am the black wizards.
Kan säkert bli nra. Jag gissar på att det bara är jag som tycker att det känns oskönt att "leka krig" i modern tid på spel under en tid då det är några krig runtom i världen.
Det är alltid krig runt om i världen. Så länge det är lek och spelet inte simulerar riktigt krig med svält, sjukdomar, massavrättningar och tortyr så säljer det nog ändå.
Det är alltid krig runt om i världen. Så länge det är lek och spelet inte simulerar riktigt krig med svält, sjukdomar, massavrättningar och tortyr så säljer det nog ändå.
Ja det är ju alltid det. Tänkte på det när jag skrev också. Är krigen närmre oss nu? Eller är bara mediarapporteringen mer intensiv?
..vilket inte är helt logiskt. Men hallå, logik och känslor hänger sällan ihop.
Ja jag har spelat från start (1942) och har köpt alla släpp efter det. Men flera av dom var inget för mig. Men det spelar ingen roll, jag är (som en dåre) trogen BF. 2042 är min konstanta goto, även om jag delvis tröttnat.
Så nu sitter jag här och hoppas. Jag är hoppfull om än delvis skeptisk. För mig kan det bli allt från pankaka till ett totalt återtagande av den här scenen. Vi får se. Hoppas hoppas..
Såg att JAS 39 Gripen ska vara med. Nu blir det svårt att inte köpa
Var såg du det?
10:e eller 11:e oktober känns lite väl tidigt? Känns som de kommer trycka ut spelet för tidigt.
Cool trailer dock! Men de som gör trailers för BF är ju alltid sjukt bra. Ser fram emot nästa vecka dock, då vet man bättre vad man kan ha för förväntningar
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Life's a giant party, and I'm not invited...