Sommar, sol och spelhelg – vad spelar du?

Medlem
Skrivet av tsm:

Spela klart Eriksholm och sen börja på Stellar Blade

Eriksholm, är det bra ?

tsm
Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Eriksholm, är det bra ?

Jag tyckte det och jag hoppas absolut på en uppföljare. En stark 4/5 från mig. Men om man kör på PC så rekommenderar jag att man spelar med handkontroll, för då går det mycket lättare och snabbare att flytta runt och rotera kameran med spakarna och se vart man ska, med mus/tangentbord upplevde jag att det blev vimsigt och att man lätt missade saker, men det är nog mycket upp till spelaren och vad man annars spelar för typ av spel och är van vid.

Medlem

Abiotic Factor vart det faktiskt nu

Medlem

Det blir Indiana Jones and the Great Circle som jag började spela nyligen.

Snyggt spel och imponerande jobb av Troy Baker som gör Harrison Ford-liknande Indy väldigt bra.

Medlem

Precis klar med Roadcraft så nu blir det AC Shadows.

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem
Medlem
Skrivet av General_Omoral:

Langar gäddor ur djupet i Call of the wild- The Angler.
Tvärmysigt spel om man gillar fiske.

Annars går man ju och gnor efter 30/10 då ARC Raiders släpps.

Ditt inlägg fick mig att kolla upp gäddliret och ja, det verkar lovande och befinner sig dessutom i en reasituation just nu på psn. Kan mycket väl bli ett köp.

Annars testar jag spela genom Cyberpunk 2077 nu igen. Enorma förbättringar sen release.

Medlem

Precis avslutat två underbara spel med dlc.
Horizon Zero Dawn och Forbidden West.
Har gjort 600 h och bara sjunkit in i spelen.
Svåraste var Legendariska vapen för uppgradering.
Njöt jag varje sekund.
Nu blir det att rassta Switch 2 med Donkey och Mario Party.

Ha så trevligt mina vänner i sommar

Skrivet av joedanger:

Ditt inlägg fick mig att kolla upp gäddliret och ja, det verkar lovande och befinner sig dessutom i en reasituation just nu på psn. Kan mycket väl bli ett köp.

Annars testar jag spela genom Cyberpunk 2077 nu igen. Enorma förbättringar sen release.

Har spelat det i ett gäng timmar nu, och ska man jämföra med Planet Fishing så är det betydligt enklare, lite mer casual om man så vill. Jag som är en ganska van fiskare finner ändå utmaning och själva fisket är ganska realistiskt vad det gäller på vad och när specifika arter är aktiva.

Multiplayerdelen är bra och ger lite mera liv åt världen. (Minns att i The Hunter så förstörde folk ibland med massa pangande när man hade ålat efter en älg i en timma) I detta kan man inte störa varandra på det sättet.

Happy Angling!

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem
Skrivet av General_Omoral:

Har spelat det i ett gäng timmar nu, och ska man jämföra med Planet Fishing så är det betydligt enklare, lite mer casual om man så vill. Jag som är en ganska van fiskare finner ändå utmaning och själva fisket är ganska realistiskt vad det gäller på vad och när specifika arter är aktiva.

Multiplayerdelen är bra och ger lite mera liv åt världen. (Minns att i The Hunter så förstörde folk ibland med massa pangande när man hade ålat efter en älg i en timma) I detta kan man inte störa varandra på det sättet.

Happy Angling!

Tack för info. Har köpt the Angler och ska testa det när tvn är ledig och tid finns. Nu när semestern är slut och vädret lite sämre så kommer spelet att passa bra, snart

Tror inte du kommer ångra dig! Har fortfarande semester, men smyger upp med 5-8 koppar kaffe tidigt före barn och fru för att få doppa flötet nån timma i brist på ”den riktiga varan” så att säga. Rätt bra känsla i spelet måste jag säga. Upptäcker nya kombinationer av spö/rulle/lina hela tiden.

Mycket nöje!

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

12
Skriv svar