FZ Community Summer Challenge 2025: ”FZ-Stranding: Not on the beach”

Medlem
Skrivet av WildThing:

Okej kära vänner! Om jag räknat rätt nu så blir slutsiffran:

Totalt antal klarade spel: 325

Totalt antal klarade unika titlar: 262

Om någon ser något som är fel så säg till, så korrigerar jag! Men tror det är korrekt, och då är det rekord

Grymt! Lika kul varje år under semestern att fylla på med några spel till utmaningen.

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

Kul att får vara med och bidra, tredje året jag är med men första året jag hinner igenom ett spel ändå var det i år jag lade minst antal timmar på spel så valde helt klart rätt spel som inte tog ett ur vanliga Legend of Heroes-serien i år igen.

Gen
Medlem
Skrivet av WildThing:

Om någon ser något som är fel så säg till, så korrigerar jag! Men tror det är korrekt, och då är det rekord

Enda jag kan se som kanske inte stämmer är att "Mega Man X6" står två gånger på samma person (en rad ska bort?) och "Super Metroid" står också två gånger på olika personer (de ska slås ihop till en rad?)

Medlem
Skrivet av WildThing:

Såg att cult of lamb var reggat 2x på mig borde bara vara 1.

Såg även en dubbel reggning av luftmans grim fandango remaster.

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

Blev inte lika många spel för egen räkning som tidigare år, men riktiga toppenlir blev det: Dave The Diver och Uncharted 4: A Thief's End som jag kan stryka från backloggen.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Såvitt jag kan se så saknas det spelade spel på FF COTW, körde samtliga 18 karaktärer verkar ha fått för 1, samma sak för Mark of the Wolves körde alla 14 karaktärer fick för 1. Ser att spelet There is No Game står med men ser inget namn vid det, kanske bara missade att lägga till mig vid det? Siffran ska vara 77, När jag kollar på första sidan får jag det till 36 (alltså hur många PcGamer som jag kan se vid spelen).

Medlem
Skrivet av Gen:

Enda jag kan se som kanske inte stämmer är att "Mega Man X6" står två gånger på samma person (en rad ska bort?) och "Super Metroid" står också två gånger på olika personer (de ska slås ihop till en rad?)

Skrivet av Sur Apan:

Såg att cult of lamb var reggat 2x på mig borde bara vara 1.

Såg även en dubbel reggning av luftmans grim fandango remaster.

Skrivet av PcGamer:

Såvitt jag kan se så saknas det spelade spel på FF COTW, körde samtliga 18 karaktärer verkar ha fått för 1, samma sak för Mark of the Wolves körde alla 14 karaktärer fick för 1. Ser att spelet There is No Game står med men ser inget namn vid det, kanske bara missade att lägga till mig vid det? Siffran ska vara 77, När jag kollar på första sidan får jag det till 36 (alltså hur många PcGamer som jag kan se vid spelen).

Stort tack! Dessa ska vara korrigerade. COTW var räknade men hade inte ditt namn på det, men fixade till resten. Tror det är riktigt nu men dubbelkolla gärna @PcGamer!

signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Stort tack! Dessa ska vara korrigerade. COTW var räknade men hade inte ditt namn på det, men fixade till resten. Tror det är riktigt nu men dubbelkolla gärna @PcGamer!

Verkar stämma nu, måste ha räknat fel förut nu får jag det till att de ska vara 68 spelade och det är även vad jag får när jag summerar antalet på första sidan=).

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fixade fotobevis på Astro's Playroom:
https://imgur.com/a/tBUyaFC
Datumstämpeln, 18:e juli, syns i bilden.

Medlem
Skrivet av Arancil:

Fixade fotobevis på Astro's Playroom:
https://imgur.com/a/tBUyaFC
Datumstämpeln, 18:e juli, syns i bilden.

Adderat, men nu låses listan för nya adderingar Men fortsätt säga till om rena fel hittas från tidigare rapporter!

signatur

Videomupp

Medlem

Har följt utmaningen på avstånd tidigare år men nu var det dags att även medverka. Bra initiativ, bra uppstyrt!

Medlem

Jag älskar detta upplägg! Hade det inte varit fantastiskt att även ha en Winter Challenge? Typ i Januari? 6 månader mellan omgångarna, så kan man jämföra hur många spel som klaras av sommar som i vinter?🤷‍♂️

Medlem
Skrivet av fjuppen:

Jag älskar detta upplägg! Hade det inte varit fantastiskt att även ha en Winter Challenge? Typ i Januari? 6 månader mellan omgångarna, så kan man jämföra hur många spel som klaras av sommar som i vinter?🤷‍♂️

Jag hade även varit på på en september challenge ala back to work/school edition

Skriv svar