Snälla systemkrav för Battlefield 6
Jo? Krävs väll secure boot vilket i sin tur kräver en tpm modul.
Det har dom ändå varit ganska tydliga med?
Finns otaliga guider på internet om hur man kringgår det kravet.
Finns otaliga guider på internet om hur man kringgår det kravet.
Ja för Windows 11 ja men inte för ett spel.. Är anti fusk mjukvaran som kräver det..
Kör fortfarande 4970k och ett 3070ti. Funkar hyfsat till det mesta, men börjar väl känna av lite åldersskavanker. 😅
Tvingade in Windows 11 också, så har jag tur så kan jag skjuta upp nyköpen ett tag till. Har 5 datorer hemma med samma arkitektur, en till varje medlem. Så, mycket dyrt att köpa nytt till alla...
Mina Ryzen 7 2700 och GTX 1070 svettas lite nervöst just nu. xD
Kör fortfarande 4970k och ett 3070ti. Funkar hyfsat till det mesta, men börjar väl känna av lite åldersskavanker. 😅
Tvingade in Windows 11 också, så har jag tur så kan jag skjuta upp nyköpen ett tag till. Har 5 datorer hemma med samma arkitektur, en till varje medlem. Så, mycket dyrt att köpa nytt till alla...
Om det är I7 4790k Du menar så är det en beast gör en o.c till 4.8-4.9ghz innan du pensionerar den, jag hade en sån och ett Evga 1080ti hybrid tills i våras, uppgraderade enbart pga raytracing.
Om det är I7 4790k Du menar så är det en beast gör en o.c till 4.8-4.9ghz innan du pensionerar den, jag hade en sån och ett Evga 1080ti hybrid tills i våras, uppgraderade enbart pga raytracing.
Ja, var visst för snabb på tangenterna.
4.8 ghz har jag kört den i som mest. Men var något instabilt i vissa spel, så den är på 4.7 ghz nu tills pensionen. 😊
Ja, var visst för snabb på tangenterna.
4.8 ghz har jag kört den i som mest. Men var något instabilt i vissa spel, så den är på 4.7 ghz nu tills pensionen. 😊
Okej upplevde aldrig det men det kan skilja sig från fall till fall men det är så liten skillnad där emellan, bästa cpu:n jag ägt tror jag