Tack, kära örebroare (ehm, forumiter)!

Medlem
Tack, kära örebroare (ehm, forumiter)!

Efter ett lite tufft dygn kände jag mest att jag ville skriva av mig lite, och reflekterade över att det ofta är så lätt att uttrycka ilska, frustration, irritation och missämja.

Så medan jag har chansen vill jag vända lite på det: tack för alla korkade puns vi delat, diskussioner om allsköns spel genom åren, omdömen och erfarenheter om både spel och annat - även de gånger åsikterna skilt sig åt. Oftast har ändå FZ varit ett jäkla trevligt ställe att hänga på, så... ja, ville väl bara säga tack. Till alla som bidragit till det, från användare till mods och admins.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Moderator
Skrivet av PeTTs0n:

Efter ett lite tufft dygn kände jag mest att jag ville skriva av mig lite, och reflekterade över att det ofta är så lätt att uttrycka ilska, frustration, irritation och missämja.

Så medan jag har chansen vill jag vända lite på det: tack för alla korkade puns vi delat, diskussioner om allsköns spel genom åren, omdömen och erfarenheter om både spel och annat - även de gånger åsikterna skilt sig åt. Oftast har ändå FZ varit ett jäkla trevligt ställe att hänga på, så... ja, ville väl bara säga tack. Till alla som bidragit till det, från användare till mods och admins.

Tack själv! Hoppas allt är okej.

signatur

Twitch
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Ponny

DU ska ha tack. Och säger som Uber: hoppas allt är okej!

När det är lite tuffare är jag alltid lite extra tacksam över sånt jag i vanliga fall tar för givet.

signatur

En Bamseponny av folket

OK, vad har jag missat? 😅

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

OK, vad har jag missat? 😅

Inget nämnvärt - taco-fredag möjligtvis. ^^

signatur

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tack själv! Hoppas allt är okej.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

DU ska ha tack. Och säger som Uber: hoppas allt är okej!

När det är lite tuffare är jag alltid lite extra tacksam över sånt jag i vanliga fall tar för givet.

Tack. ❤

signatur

1
Skriv svar