20.00 – se Gamescom Opening Night Live!

Robot
20.00 – se Gamescom Opening Night Live!

Lever Geoff Keighley upp till vinterns Game Awards?

#gamescom, #opening-night-live

Releasehästryttare
Medlem

Varför lägga tid på att visa upp spel som cod och wow? Eller är detta ännu en show där företagen betalar för att visa upp sitt spel?

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Varför lägga tid på att visa upp spel som cod och wow? Eller är detta ännu en show där företagen betalar för att visa upp sitt spel?

För att det är några av världens mest spelade spel? Lol.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Det vore ju udda om man INTE visade upp efterföljare till några av världens största spel.

Medlem

Gjort alldeles för mycket iste för mitt eget bästa inför showen. Recept för de som känner sig manade

https://www.koket.se/lisa_och_monica_eisenman/kalla_drycker_o...

Ser fram emot Silent Hill F och Midnight. Resident Evil slår sällan fel heller.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Jag är mer nyfiken på det som inte annonseras i förväg.. kanske en liten stretch men you never know.

signatur

Riktig data lagras i .pgdata, inte i hjärtat.

Medlem

Att få se mer från nya Resident Evil vore kul, annars hoppas jag på överraskningar och hype!

Medlem
Medlem

Inbillar mig att vi får release date för Heroes of Might and Magic: Olden Era

Medlem

Självklart releasedatum för Silksong, eller kanske rentav shadowdrop?

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem
Skrivet av DieZe:

För att det är några av världens mest spelade spel? Lol.

Skrivet av Ronzem:

Det vore ju udda om man INTE visade upp efterföljare till några av världens största spel.

Just av den anledning är det konstigt. ingen som tittar på detta går och funderar på ifall de ska köpa nästa cod eller wow expansion. Det vet de redan att de kommer göra (eller inte göra). .

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Just av den anledning är det konstigt. ingen som tittar på detta går och funderar på ifall de ska köpa nästa cod eller wow expansion. Det vet de redan att de kommer göra (eller inte göra). .

Fast handlar ju mer om revealen och vad som komma skall? Och sen så spelar det väl ändå roll för spelarbaserna? Om nästa CoD går third-person och handlar om att bygga båtar istället för att leka krig så tror jag man ändrar sina tankegångar runt ett eventuellt köp lol. Bitter över att stora spelserier får skärmtid, skumt.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Självklart releasedatum för Silksong, eller kanske rentav shadowdrop?

Finns ju en hel del som talar för det denna gång. Men den som lever får se.

signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Så taggad på Resident Evil Requiem!!

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Visas icke utannonserade titlar upp, överraskande som vi knappt vet om?

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

Så taggad på Resident Evil Requiem!!

Ser riktigt bra ut. De som har spelat det säger att det är fett!

Medlem
Medlem

Det ryktas om att WoW kommer släppas till Xbox

signatur

AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb

Medlem

Sugen på se mer från nya Resident Evil, kan bli grymt

Skribent
Skrivet av N3gn4v:

Visas icke utannonserade titlar upp, överraskande som vi knappt vet om?

Jag får inte säga något.

signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Fast handlar ju mer om revealen och vad som komma skall? Och sen så spelar det väl ändå roll för spelarbaserna? Om nästa CoD går third-person och handlar om att bygga båtar istället för att leka krig så tror jag man ändrar sina tankegångar runt ett eventuellt köp lol. Bitter över att stora spelserier får skärmtid, skumt.

Låter mer som att du är den bittra faktiskt bara för att jag är av åsikten att stora årliga släpp inte är intressanta att se. Roligare att se nya titlar tycker jag.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Låter mer som att du är den bittra faktiskt bara för att jag är av åsikten att stora årliga släpp inte är intressanta att se. Roligare att se nya titlar tycker jag.

Eller jag vet inte, kanske en revolutionerande idé som ingen någonsin tänkt förut, så kan båda ha plats och visas? Att du tycker det är ointressant är nog ganska ointressant för de flesta

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Båda har väl sin plats? Bara för att du inte gillar cod eller wow så är vi flera miljoner som gör

Medlem

Troligen kommer de att utannonsera

Dawn of War 4

ikväll då det har läckt bilder på en rollup från Gamescom på internet.

Medlem

Varför skriver ni 20:00 när det står 19:30 på deras egen stream? Vad är det händer mellan 19:30 - 20:00?

https://www.youtube.com/live/HVC_dBNUZGc?si=6dN_J6fuiSpJfT0Z

Medlem
Skrivet av NemezisDDH:

Varför skriver ni 20:00 när det står 19:30 på deras egen stream? Vad är det händer mellan 19:30 - 20:00?

https://www.youtube.com/live/HVC_dBNUZGc?si=6dN_J6fuiSpJfT0Z

Streamen startar 19:30 men showen börjar 20:00. Det kan vara nån form av pre-stream.

Medlem

Antar att FZ inte kör live ikväll, då hade ni skrivit det. Men kommer ni ha någon live någon dag under gamescom?

Medlem
Skrivet av Brambas:

Det ryktas om att WoW kommer släppas till Xbox

Lite konstigt att man inte har portat det tidigare kan jag tycka. Spela wow med kontroll sittandes i soffan är ju drömmen för oss som kommit upp i ålder.

Medlem

Jag misstänker att Flight Sim kommer för Playstation idag. Microsoft verkar fipplat med servrarna hela dagen..

12
Skriv svar