Nintendo Direct med Kirby Air Riders
Ser riktigt kul ut! Känns betydligt mer avancerat än Mario Kart med alla förmågor och snabba gameplay. Gillar dom mysiga miljöerna också! Synd dock att det verkar saknas split-screen för multiplayer.
Det känns ändå som att det måste finnas där? Ett splitscreen läge alltså.
Då uppmanar jag dig att skriva så som du nu gjorde istället för att skriva inlägg som provocerar, då blir det dålig stämning i trådarna liksom. Det är inte svårare än så. Det har ingen betydelse vad ämnet är, det går att uttrycka sig lite mer hänsynsfullt oavsett ämne och att försöka undvika att belysa att någon stavar illa t.ex.
Att man blir provocerad är väl inget man kan ta hänsyn till, då alla reagerar olika på olika saker.
Känns ju väldigt konstigt att sitta och säga hur någon ska skriva, om det inte är rena påhopp såklart.
Då uppmanar jag dig att skriva så som du nu gjorde istället för att skriva inlägg som provocerar, då blir det dålig stämning i trådarna liksom. Det är inte svårare än så. Det har ingen betydelse vad ämnet är, det går att uttrycka sig lite mer hänsynsfullt oavsett ämne och att försöka undvika att belysa att någon stavar illa t.ex.
Det skrev jag till henom först och främst i PM efter att hen kallat mig både idiot, troll och "racist" i flertalet trådar och i samma trådar återkommande skriker att jag ska bannas.
Jag kan tyvärr inte ta hänsyn till andra skribenters känslosvall över försäljningssiffror på ett tv-spel eller om jag uttrycker oförståelse för Nintendos uppenbara idétorka. Det är väl ändå åldersgräns på forumdelen? Jag är inte ute efter att provocera, men jag kan samtidigt inte ta ansvar för att någon blir provocerad i den moderna samtiden där folk blir provocerade av precis allting. Om det dessutom bara är 1 person av 1000 som blir provocerad av en kommentar kanske det inte är kommentaren det är fel på.
Om hen slutar att svara mig så blir det inget tjafs eftersom jag inte tjafsar med någon annan förutom henom.
Varför jag blev avstängd på Gamereactor var för att jag kritiserade Petter och deras källkritik. Och den avstängningen bröstar jag med stolthet.
SpaceX-fantast, och Tesla-nörd. Ni hittar mig i SpaceX-tråden.
*Jag skriver detta meddelande via Starlink*
Ser riktigt kul ut! Känns betydligt mer avancerat än Mario Kart med alla förmågor och snabba gameplay. Gillar dom mysiga miljöerna också! Synd dock att det verkar saknas split-screen för multiplayer.
Mer avancerat att inte ens behöva gasa och det finns två knappar? Det här känns snarare som ett förenklat Mario Kart med mindre karaktärer, banor/miljöer att spela i och vapen du kan använda. Ser verkligen inte tjusningen i detta. Men kul för er som gör det!
En mycket god idé. Har slutat läsa hens kommentarer nu.
Nu uppmanar jag er alla att återgå till ämnet istället för att diskutera mig, även om jag förstår att det är roligare att diskutera mig än Kirby-Kart.
Det löser vi!
Ser verkligen inte tjusningen i detta. Men kul för er som gör det!
Jag har testat orginalet och det var ju speciellt. Inte riktigt mitt typ av racing spel. Så det här ser faktiskt ungefär likadant ut men snyggare.
Måste ändå säga att det är järvt av Nintendo att satsa på en uppföljare till Kirby Airride. Dels att orginalet förmodligen inte var en stor succé, men även att det tävlar ju lite med Mario Kart på samma platform endå.
Gör det verkligen det? Alla köper ju typ Mario kart ändå.. inte som att någon köper Kirby Airride i första hand?
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Varför jag blev avstängd på Gamereactor var för att jag kritiserade Petter och deras källkritik. Och den avstängningen bröstar jag med stolthet.
Verkar som du lyckades bli avstängd här också. Hur hände det? Någon annan som kan svara?
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Mer avancerat att inte ens behöva gasa och det finns två knappar? Det här känns snarare som ett förenklat Mario Kart med mindre karaktärer, banor/miljöer att spela i och vapen du kan använda. Ser verkligen inte tjusningen i detta. Men kul för er som gör det!
Fast det handlar ännu mer om timing, attacker etc. Sen hastigheten är ju mycket snabbare.
Gör det verkligen det? Alla köper ju typ Mario kart ändå.. inte som att någon köper Kirby Airride i första hand?
Nej exakt, ekonomiskt vågat helt enkelt.