20.00 – se Gamescom Opening Night Live!

Medlem
Skrivet av NemezisDDH:

Varför skriver ni 20:00 när det står 19:30 på deras egen stream? Vad är det händer mellan 19:30 - 20:00?

https://www.youtube.com/live/HVC_dBNUZGc?si=6dN_J6fuiSpJfT0Z

Verkar som att de kör en preshow 19:35ish.

Medlem
Skrivet av omgponies:

Troligen kommer de att utannonsera

Dawn of War 4

ikväll då det har läckt bilder på en rollup från Gamescom på internet.

Har också hört rykten om det. Precis dragit igenom Space Marine 1 och kör Dawn of War 2 nu.

Jag hoppas i så fall på mörkare stil och ton än alla tidigare spelen. Gärna lite mer i linje med hur vissa av deras intro / cinematics låg. Sen får spelet gärna skippa identitetskrisen som 3an hadde.

Avstängd
Skrivet av heady89:

Har också hört rykten om det. Precis dragit igenom Space Marine 1 och kör Dawn of War 2 nu.

Jag hoppas i så fall på mörkare stil och ton än alla tidigare spelen. Gärna lite mer i linje med hur vissa av deras intro / cinematics låg. Sen får spelet gärna skippa identitetskrisen som 3an hadde.

Var kan man läsa om det? Har helt missat att ett nytt DoW är på väg.

signatur

SpaceX-fantast, och Tesla-nörd. Ni hittar mig i SpaceX-tråden.

*Jag skriver detta meddelande via Starlink*

Medlem
Skrivet av Romanof:

Var kan man läsa om det? Har helt missat att ett nytt DoW är på väg.

Har gått rykten om att det ska utannonseras på Gamescom och det timar in bra med releasen av Definitive Edition förra veckan.

Läckan:
Här

Lär dyka upp mer info ikväll/i veckan.

Medlem

Valor Mortis såg jäkla intressant ut.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

FM-guru
F.d. Sisyr

Vad falls! Hade ingen aning om att det var ikväll. Bara att bänka sig då.

Medlem

Plz Last of Us Part III 🙏

Har laddat med två Sitting Bulldog IPA och starka snacks (Extreme Buldak Zzaldduk) från Sydkorea.
Något kul borde det väl kunna utannonseras under kvällen?

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

Medlem

HYYPE vilken jäkla bra inledning

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Silksong släpps i år och finns spelbart på Gamescom i Nintendos och Xbox bås, najs!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Att få se mer från nya Resident Evil vore kul, annars hoppas jag på överraskningar och hype!

Hur stor chans är det att Nintendo visar något nytt som inte är tredjepart?

Medlem
Skrivet av keoklaw:

COD ser riktigt beige ut

Black Ops 7? Nej, det såg riktigt najs ut. 4-player co-op kampanj. Gött!

Skrivet av AELDSTAR:

Black Ops 7? Nej, det såg riktigt najs ut. 4-player co-op kampanj. Gött!

Fyra nyanser av beige.

signatur

Medlem

Microsoft borde frigöra Raven att få börja utveckla ett nytt Hexen eller Heretic, men ja, cod genererar pengar så det är väl allt de bryr sig om nu för tiden.

Blir väl 1 månad game pass för att spela igenom kampanjen i black ops 7 för 900 kr är på tok för dyrt för enbart standard-versionen.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av DieZe:

Båda har väl sin plats? Bara för att du inte gillar cod eller wow så är vi flera miljoner som gör

Japp. Då tycker jag de borde köra fullt ut och ha med fler stora spel så som minecraft, roblox, ea sports fotboll 26, gta online uppdateringar. Det är trots allt fler som spelar dessa spelen jämfört med cod och wow så därför förtjänar de rimligtvis också en plats.

Medlem

Valor Mortis hallå?? Helvete va fett det ser ut!

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Japp. Då tycker jag de borde köra fullt ut och ha med fler stora spel så som minecraft, roblox, ea sports fotboll 26, gta online uppdateringar. Det är trots allt fler som spelar dessa spelen jämfört med cod och wow så därför förtjänar de rimligtvis också en plats.

Suck, kryp ner i källaren igen gubbe.

Medlem

Sekiro animen kan nog bli jäkla trevligt.

Ge oss ett nytt spel också när ni ändå håller på, Sekiro är ett av bästa någonsin!

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Lords of the Fallen 2, kommer även det till Game Pass?

Sekiro på Crunchyroll?! Sekiro är bara From Softwares allra bästa Soulsspel. Freck Yeah!

Skrivet av Sphere Of No-Form:

Fyra nyanser av beige.

Så hade jag bootat upp Playstation 3 och Resistance Fall of Man.

Skrivet av Sillgam:

Det funkar nog inte riktigt så bara.

Skrivet av AELDSTAR:

Så hade jag bootat upp Playstation 3 och Resistance Fall of Man.

Japp, i stort sett alla PS360-spel från den eran.

signatur

Medlem

Japp, i stort sett alla PS360-spel från den eran.

Nej, Resitance var fanbärare för fyra nyanser av beige, Gears var fyra nyanser av stål.

Skrivet av AELDSTAR:

Nej, Resitance var fanbärare för fyra nyanser av beige, Gears var fyra nyanser av stål.

Sure Jan!

signatur

Medlem

Dawn of War IV 🌠

Dawn of War IV kan bli något att bita i.

signatur

Medlem

Jag skulle vilja se live gamplay från Ghost of Yotei, fast utan giant enemy crabs och utan stutter.

Medlem

Dawn of War 4! Helvete va gåshud!

Medlem

Dawn of War IV kan bli något att bita i.

Inte Relic som gör det denna gång.
Se vad för gameplay dom tänkte köra, Om det är som första spelet eller som andra spelet.

signatur

Riktig data lagras i .pgdata, inte i hjärtat.

Skrivet av Sillgam:

Varför lägga tid på att visa upp spel som cod och wow? Eller är detta ännu en show där företagen betalar för att visa upp sitt spel?

Det finns ingen show i spelbranschen som inte är ett marknadsföringsevent där förläggare betalar för att spel ska synas. Det gäller allt från Game Awards till Cozy Games Direct och Gamescom Opening Night.

Själv tycker jag det är smått galet att vi har hundratusentals människor som sätter sig och frivilligt kollar på en timme reklam.

Men jag är också en av dem. 😉

Skrivet av Ferren:

Inte Relic som gör det denna gång.
Se vad för gameplay dom tänkte köra, Om det är som första spelet eller som andra spelet.

Hoppas lite på att det blir som andra spelet. Riktigt kul i co-op.

signatur

Medlem

Fan vad trök det var att lyssna på översättning om ett grått spelsamarbete mellan Square Enix och Capcom.

Ge oss Resident Evil!

Skrivet av ValleyCountryFlash:

Det finns ingen show i spelbranschen som inte är ett marknadsföringsevent där förläggare betalar för att spel ska synas. Det gäller allt från Game Awards till Cozy Games Direct och Gamescom Opening Night.

Själv tycker jag det är smått galet att vi har hundratusentals människor som sätter sig och frivilligt kollar på en timme reklam.

Men jag är också en av dem. 😉

Landet lagom älskar sin Kalle Anka.

Skriv svar