20.00 – se Gamescom Opening Night Live!
Kan tycka att det är lite väl mycket folk som ska komma upp på scen och snacka.
Gamescom har väl förvisso aldrig riktigt varit någon dundershow och man sparar det mesta till The Game Awards så man måste fylla ut tiden, men lite bättre "flow" hade jag önskat.
The more I practice, the luckier I get.
Kan tycka att det är lite väl mycket folk som ska komma upp på scen och snacka.
Gamescom har väl förvisso aldrig riktigt varit någon dundershow och man sparar det mesta till The Game Awards så man måste fylla ut tiden, men lite bättre "flow" hade jag önskat.
Man får hoppas de sparat lite smällkarameller till den avslutande delen av showen!
Goosebumps från Fallout trailern!
Vågade inte titta på den (vill inte ha spoilers) men hypen är hög ändå!
ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ
Man får hoppas de sparat lite smällkarameller till den avslutande delen av showen!
Ja något smarrigt hoppas man ju på.
Men gissningsvis blir det WoW: Midnight och Resident Evil Requiem som avslutar showen. Får en känsla av att det inte blir en "one more thing" hehe.
Men hoppas jag har har fel!
Fan vad trök det var att lyssna på översättning om ett grått spelsamarbete mellan Square Enix och Capcom.
Ge oss Resident Evil!
Landet lagom älskar sin Kalle Anka.
Precis! Disney får reklam för sin nya storfilm helt gratis på bästa sändningstid. Varje år. Alla tar en 20 minuters reklampaus från sitt julfirande (eller vad det nu är).
Europa Universalis är nog det jag varit mest pepp på hitills. Eller, jag är ju taggad på Daemon X Machina och Onumusha också. För att hamna on topic igen.
Ja något smarrigt hoppas man ju på.
Men gissningsvis blir det WoW: Midnight och Resident Evil Requiem som avslutar showen. Får en känsla av att det inte blir en "one more thing" hehe.
Men hoppas jag har har fel!
Vet vi vilken tid eventet slutar?
Vet vi vilken tid eventet slutar?
Tror det skulle vara 2 timmar, så 22.00.
30-ish minuter kvar kanske?
Obsidian ❤️
Fint med lite GTA-försenings-skämt.
Go team Bloober! Underskattad studio.
Verkligen!
Bloodlines 2 släpps samma dag som ninja gainden 4 och escape simulator 2 ..
https://media.tenor.com/t0Iuibqw8vYAAAAM/oh-come-on-jim-carre...
Vilket väljer du?!
1# FZ Troll
Är JÄVLIGT nyfiken på vad dom menar med coming to PC, Console & Steam Deck?
Alla steam spel funkar ju typ på Steam Deck? Menar dom att det är super optimerat för steam deck eller? Sjukaste jag hört...
Reagerade också på det, lät rätt knasigt.
Vilket väljer du?!
Bloodlines 2 drar nog mest.
Reagerade också på det, lät rätt knasigt.
Asså "alla" spel funkar ju typ på steam deck så vad är det som gör det där så speciellt?
Till och med xcloud och geforce now funkar ju hur bra som helst så vad är det som gör att det kommer till steam deck?
1# FZ Troll
Bloodlines 2 drar nog mest.
Jag är skeptisk... Verkar lite flummigt, tror det har gått igenom FÖR många iterationer för att det skall kunna bli bra! Älskar verkligen World of Darkness men känns nästan lite gammalt nu efter så många år och så många olika trailers från olika företag som utvecklat det.
1# FZ Troll
Asså "alla" spel funkar ju typ på steam deck så vad är det som gör det där så speciellt?
Till och med xcloud och geforce now funkar ju hur bra som helst så vad är det som gör att det kommer till steam deck?
Kanske sponsrat av Valve?
Kanske sponsrat av Valve?
Ja vem vet?! Only Gabe
Hahah fick ett flin på ansiktet efter jag postade... hade varit en nice tshirt... onlyGabe istället för OnlyFans
1# FZ Troll