Efter dlc-kritik – Bloodlines 2-klanerna ingår utan merkostnad

Robot
Efter dlc-kritik – Bloodlines 2-klanerna ingår utan merkostnad
Medlem

Ja verkligen dumt gjort av dom att ha klaner i premiumutgåvan. Bra att det ändrades

Nu bara att vänta på recensioner

Medlem

Skönt att se att ett bolag kan ta åt sig och rätta sig efter vettig kritik, det gör mig glad!
Hoppas verkligen detta blir bra

Medlem

bra. kanske blir att skaffa det då

Medlem

10/10 pappaskämt

Medlem

Själv är jag fortfarande skeptisk till valet av utvecklare. Inte heller sett något från dem som varit så värst övertygande heller.

Tor
Medlem

Ja det var ju lite klan-tigt att de la dem som dlc från början, skönt att kunna få sätta tänderna i spelet utan ett blodigt dyrt pål-ägg.

Medlem

Vågar ju inte hoppas på det här spelet, så jag låtsas som att det inte finns fram till releasen och om betygen är bra blir det en kul överraskning 😁

Medlem

Har svårt att tro att det kan leva upp till föregångaren som trots sin buggar var ett tidernas bästa spel i mitt tycke. Ettan var så bra för sin tid då 2004. En unik upplevelse på många sätt. Det går liksom att återskapa eftersom samtidens spellandskap var så annorlunda då mot nu. Utvecklingen av 2an verkar ju även ha kantats av problem. Att de verkar ha valt att lägga så mycket fokus på combat när det var rpg-elementen som gjorde föregångaren så lysande kan jag heller inte förstå mig på. En förbättring på den fronten är trots det välkommet då ettans combat inte var speciellt spännande ens för sin tid.

Trots farhågor så vill jag ändå ha det här spelet och kommer att försöka ta det för vad det är i stället för att jämför min upplevelse med ettan för 20 år sedan. Så länge det blir ett hyffsat spel är jag nöjd.

1
Skriv svar