Intervju: Tips och taktik med Battlefield-proffset
Florian Le Bihan på DICE delar med sig av sina bästa knep inför Slaget. Du har väl inte missat att anmäla dig?
#battlefield, #battlefield-6, #slaget
Hann inte många timmar men ser fram emot att spela mer sen när det släpps! Skulle också vara kul att bidra i FZ-laget!
Jag skulle absolut få lite bättre poäng om jag backade undan lite mer och analyserade mer än att bara rusa in i varje situation.
En glad kalmarit boende på Gotland!
Att kunna kartorna och förstå flödet har nog alltid bidragit mer till min prestation är vässad aim och reaktioner. Det är något med att kunna filtrera bort all onödig intryck, veta vart man ska titta mot, förstå hur en själv och andra kan flanka.
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Att kunna kartorna och förstå flödet har nog alltid bidragit mer till min prestation är vässad aim och reaktioner. Det är något med att kunna filtrera bort all onödig intryck, veta vart man ska titta mot, förstå hur en själv och andra kan flanka.
Ja spel- och kartförståelse är guld värt och kommer relativt snabbt med erfarenhet.
Då mitt aim och reflexer sprungit och gömt sig med åren så man får man spela med det man har kvar.
Men på ett större plan i BF är det nog mest viktigt att hålla ihop, kommunicera och koordinera med sin squad.
Jag skulle bara sinka laget likt en pensionär i kassan på ICA men jag hoppas verkligen att slaget kommer att live-sändas i full HD.
Pensionärer kan dom också.
Grandpagaming visar vägen:
The more I practice, the luckier I get.
Unforgotten reporting for duty 🫡