Den stora Switch 2-tråden
Sånt här gör en så lycklig att se! Finns så många fina människor här ❤️ sånna här små fina gester betyder mer för folk än man tror och ett enkelt sätt att sprida kärlek och få folk att känna sig sedda!
Verkligen! 🥰
Äntligen ska jag få spela Zelda Breath of the Wild...
Jag köpte en Nintendo Switch(1) animal crossing edition mars 2020, jo för jag skulle ju spela Zelda och alla andra fantastiska Nintendo spel. Tiden gick och pengarna behövdes på annat håll...
Och så blev det en beställning, en Switch 2 och Breath of the wild. Nuuu ska det bli av, Nintendo hösten är kommen!
Jag köpte en Nintendo Switch(1) animal crossing edition mars 2020, jo för jag skulle ju spela Zelda och alla andra fantastiska Nintendo spel. Tiden gick och pengarna behövdes på annat håll...
Och så blev det en beställning, en Switch 2 och Breath of the wild. Nuuu ska det bli av, Nintendo hösten är kommen!
Vad kul. Grattis. Bättre sent än aldrig och faktum är att man blir lite avundsjuk att din första upplevelse av spelet blir med en såpass mycket bättre version än till gamla switch.
Nästan lite avundsjuk. Fördelen är att du nu får spela det i sin bästa version någonsin. Inte fy skam.
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''
https://m.youtube.com/watch?v=ys_NdYWoig4&pp=ygUKZ2FtZXhwbGFp...
Många förändringar som gjorts är faktiskt till det bättre, allt handlar om tycke och smak med de nya texturerna. Verkar vara en hyfsat genomarbetad utgåva trots allt.
Det var ungeför samma för mig.
Jag är nu ca 50 timmar in, det är ett fantastisk spel!
Skeptiker som rannsakar det folk accepterar
Det har ryktats om Read Dead 2 till Switch 2 och även om det inte visats under en (eller någon) Nintendo Direct säger spelpoddaren/intervjuaren KiwiTalks att de inte gillar att visa sina spel under de omständigheterna utan vill visa det själva - som de gjorde med både LA Noire och RDR1. Så det är tydligen fortfarande på väg. Ska bli spännande att spela om en tredje gång!