Arc Raiders öppnas för alla, när servrarna stresstestas

Robot
Arc Raiders öppnas för alla, när servrarna stresstestas

Ett par veckor innan releasen.

#arc-raiders

Medlem

Detta är hype deluxe! Enda spelet jag köpt på förhand i hela mitt 41 åriga liv😆

Medlem

Arc Raiders blir det första spelet som jag tar ledigt från jobbet för att spela 🫡

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Arc Raiders blir det första spelet som jag tar ledigt från jobbet för att spela 🫡

Man är inte en riktig gamer förrän man har tagit ledigt för ett spelsläpp

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Skrivet av Workout51:

Man är inte en riktig gamer förrän man har tagit ledigt för ett spelsläpp

Gills det om man "jobbar hemma" i samband med ett spelsläpp?

Har helt missat vad det här är för spel. Men fick det bra förklarat i denna video.

Kan inte sticka under stol att jag faktiskt blev riktigt sugen! Men jag inväntar dock recensionerna.

signatur

ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ

Medlem

Jag köpte deluxe edition minuter efter att preorder öppna. Jag har fullt förtroende för Embark och i ärlighetens namn, som deltagare av Tech Test 2 i våras så skulle jag säga att Tech Test i sig var värt 40€.

Medlem
Skrivet av Grimster:

Jag köpte deluxe edition minuter efter att preorder öppna. Jag har fullt förtroende för Embark och i ärlighetens namn, som deltagare av Tech Test 2 i våras så skulle jag säga att Tech Test i sig var värt 40€.

Vad har embark gjort för ge dig fullt förtroende?

Medlem
Citat:

Kan inte sticka under stol att jag faktiskt blev riktigt sugen! Men jag inväntar dock recensionerna.

Det räcker nog att kolla på de tusentals videos som finns på tuben, finns inte mycket negativt att hitta där, inte heller i kommentarerna. Gillar man typen av spel är det nog bara att slå till😄

Medlem
Skrivet av noreason:

Vad har embark gjort för ge dig fullt förtroende?

Dom levererade ett otroligt välpolerat spel under Tech Test 2 i våras. Som jag nämnde i min ursprungliga kommentar så anser jag att innehållet i Tech Test 2 var värt 40€.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Samma här. Dagen efter åtminstone.

Tänkte göra samma sak med BF6, men det verkar släppas precis när jag slutar jobbet på en fredag, så det kändes inte lika lönt.

Medlem

Jag går in och stresstestar iaf! Sen får vi se om det känns kul att spela.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Slaget: Team FZ

Är lite förvånad att det är skaplig hype kring Arc Raiders på FZ, det är ju ändå ett PvP(vE)-spel. Brukar ofta läsa väldigt många anti-PvP kommenterar. ;P

Men jag klagar inte, competitive-multiplayer är fint(när det är bra)!

När det kommer till Arc Raiders lär jag spela det, men efter senaste testet var jag lite so-so ändå. Men får nog ge det mer tid och en ärligare chans innan jag skriver av det helt.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Har helt missat vad det här är för spel. Men fick det bra förklarat i denna video.
https://www.youtube.com/watch?v=IwWiWjgIh2g

Tackar! Ska jag också kolla in. Har kikat lite gameplay och verkligen gillat estetiken och upplägget även om jag inte riktigt greppat det^^.

Skribent

Hur är det att lira solo? Är det gångbart eller blir man dödad på fem röda om man stöter på några som spelar i grupp?

Slaget: Team FZ
Skrivet av Jonny Myrén:

Hur är det att lira solo? Är det gångbart eller blir man dödad på fem röda om man stöter på några som spelar i grupp?

Jag har för mig att det finns solo och trio-lägen i senaste testet, eller att dom skulle lägga till det.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Absolut fullt möjligt, körde främst duo/trio men tog några solo rundor under Tech Test 2 och gillade det skarpt, man fick spela på ett annorlunda sätt. Att smyga sig runt fighter och vara lite av en assassin var riktigt skoj!

signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D, Sapphire Pulse RX 9070 XT, MSI MAG B650 TOMAHAWK, DDR5 32GB 6000MHz

Geeks Gaming

Är ruggigt pepp på detta, ser ut som man lyckats fånga en del av divisions urprungliga dark zone känsla bland annat, vilket är kul!
Kan nog bli ett köp vid släpp

Skribent
Skrivet av Fezk:

Jag har för mig att det finns solo och trio-lägen i senaste testet, eller att dom skulle lägga till det.

Skrivet av Ismo:

Absolut fullt möjligt, körde främst duo/trio men tog några solo rundor under Tech Test 2 och gillade det skarpt, man fick spela på ett annorlunda sätt. Att smyga sig runt fighter och vara lite av en assassin var riktigt skoj!

Det låter lovande! Ska definitivt hinna med några timmar i testet innan släppet. Det är ju kul att köra i grupp, men känns som att jag oftast vill dra ut på egen hand och sätta tempo och så själv.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Embark har bekräftat att solo spelare prioriteras med andra solo spelare. Du kan såklart stöta på en duo men jag gjordet det aldrig under mina 30h i TT2

Skribent
Skrivet av sk4sure:

Embark har bekräftat att solo spelare prioriteras med andra solo spelare. Du kan såklart stöta på en duo men jag gjordet det aldrig under mina 30h i TT2

Låter ju suveränt. Lutar mer och mer åt ett köp.

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

https://www.youtube.com/watch?v=IwWiWjgIh2g

Jag kan rekommendera den här videon från Kelski också, som pratar om vad det är som gör Arc Raiders så speciellt:

Skrivet av Broshimitsu:

Jag kan rekommendera den här videon från Kelski också, som pratar om vad det är som gör Arc Raiders så speciellt: https://youtu.be/7iz25TRSOUM?si=IEbJlr73CxKhvXTF

Tackar, ska kika på den!

signatur

ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ

Medlem

Frågade i Arc tråden, men det verkar som det inte är enbart kosemtiska fördelar? Utan man betalar för att få faktiska fördelar (föremål osv) i battle passet, och deluxe version leder till att man snabbare låser upp. https://steamcommunity.com/app/1808500/discussions/0/60077837...

P4A är lika dåligt som P2W oavsett hur sakta det går. Det ska enbart vara kosmetiska fördelar.
Blir så trött om det stämmer

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Skrivet av Workout51:

Frågade i Arc tråden, men det verkar som det inte är enbart kosemtiska fördelar? Utan man betalar för att få faktiska fördelar (föremål osv) i battle passet, och deluxe version leder till att man snabbare låser upp. https://steamcommunity.com/app/1808500/discussions/0/60077837...

P4A är lika dåligt som P2W oavsett hur sakta det går. Det ska enbart vara kosmetiska fördelar.
Blir så trött om det stämmer

Mja, battlepass innehåller en del prylar som granater, ammunition, defibrillator, samt diverse material som kan användas för quests, crafting och uppgraderingar. Fast det är inte direkt några extremt sällsynta saker eller sånt som är svårt att erhålla på egen hand. Jag ser de mer som fillers än ett faktiskt övertag över andra spelare.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Mja, battlepass innehåller en del prylar som granater, ammunition, defibrillator, samt diverse material som kan användas för quests, crafting och uppgraderingar. Fast det är inte direkt några extremt sällsynta saker eller sånt som är svårt att erhålla på egen hand. Jag ser de mer som fillers än ett faktiskt övertag över andra spelare.

Jahapp då blir det inte köp. Jag bryr mig inte om det är små saker, P2W är P2W. Fan vad jag hatar spelindustrin. Och försök inte försvara det med att det inte är ett övertag. Är det inte bara kosmetiska fördelar är det P2W. Inget att argumentera om

signatur

Har testat Arena Breakout: Infinite (eller vad det heter), man har gjort allt vad man kan för att spelaren ska kasta pengar på skärmen för att kunna avancera, eller, betala med sin tid, det är det inte värt. Ska bli intressant att se hur AR ter sig den här vändan.

signatur
Medlem
1
Skriv svar