Baby Steps
"MEN HUR!?" och "VARFÖR!?" frågar sig Jonas i en Sisyfos-upplevelse i pyjamas.
#baby-steps, #bennett-foddy, #devolver, #gabe-cuzzillo, #maxi-boch
Kul! Måste testas Antar att detta spelas bäst med kontroll
Lycka till! Kontroll är ett måste
Fin recension och referens till Isshin i Sekiro samt Sisyfos. Vi som är uppvuxna med äldre spelmaskiner än Playstation är vana vid svårighetsgrad och att få gneta med spelen litegrann. Ack så sött när man sätter en bra run i ett "svårt" spel. När du skriver att humor upplevs som bisarr, menar du då som exempelvis som i Rick and Morty, Monty Python eller några andra?
Blir att införskaffa till Steam.
Fin recension och referens till Isshin i Sekiro samt Sisyfos. Vi som är uppvuxna med äldre spelmaskiner än Playstation är vana vid svårighetsgrad och att få gneta med spelen litegrann. Ack så sött när man sätter en bra run i ett "svårt" spel. När du skriver att humor upplevs som bisarr, menar du då som exempelvis som i Rick and Morty, Monty Python eller några andra?
Blir att införskaffa till Steam.
Tack för att du läser! Ja, det på flera sätt påminner det om ett äldre spel som kräver både tålamod och noga planering för att man ska klara av det.
Humorn är speciell och känns rätt unik, men jag skulle nog placera den närmare Monty Python, framförallt Terry Gilliams animationer, än Rick and Morty. Men jag vill ändå brasklappa och säga att jag inte är någon Python-konnässör så jag inte får skäll om någon annan inte ser samma likheter 😅
Skaffa till Steam och testa - på två timmar hinner du upptäcka om du gillar eller inte, jag utmanar dig att slå min tid!